25 lutego 2012

25.02.2012

25/02/2012r.

Dziś wstałam chyba o 11.00 . Jakoś tak. Później ubrałam się i poszłam jak zwykle w weekendy ogłądać TV. Oczywiście też jadłam śniadanko;). Poźniej poszłam do sklepu, bo coś mama chciała, i jeszcze przed sklepem wstąpiłam do Marcina (wujka) który mieszka obok mnie. Jak z nim gadałam dowiedziałam się że ktoś tam był naszym podwórku i coś tam się pytali o wodę (dokładnie nie wiem) Dobra pogadałam jeszcze z nim chyba z 4min, i poszłam do sklepu, Później wróciłam  i zaczełam grać na Lapku, Przez jakieś 2.5godzinki, Później siadłam przy biurku i zaczęłam coś tam rysować. Nie porysowałam  sobie długo bo mama powiedziała że idzie do sklepu i wtedy poszłam z nią, Jak zwykle na coś ją naciągnęłam , było to FRUGO <3 czarne 750mln. Mniamm . <3 Wróciliśmy do domu i poszłam oglądać nadal TV, oglądałam jakieś 2, godzinki  + Pamiętniki z Wakacji to jakieś 3 godzinki łącznie., I teraz siedze na kompie słuchając piosenek,Gadając z Patką i Takim Michałem i Normanem (paty kolegami) A jak zwykle ten Michał gada tylko o jakiejś tam grze . gr.. Pata wracaj Już, mam dość. Zaraz pewnie zejde z kompa, Pojdę coś oglądać umyć się, I o 22.45 będę ogladać Walkee <3 Hahahahah ;d
No to chyba tyle
Bayy ;*
Wasza Olka ;)

3 komentarze:

  1. hehe spoko . Mnie naj rozbawiło . Jak zwykle na coś ją naciągnęłam, było to FRUGO <3 czarne 750ml. Mniam <33
    też mam w domu takie xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh, super ;) Ale długo siedzisz przed kompem i TV. Uwielbiam FRUGO ;3

    Olcia32183

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylo moimi kolegami wes i twoimi też

    OdpowiedzUsuń