17 maja 2012

Frugo 17/05/2012

Hejka <3
Dzień uważam do udanych .
Lekcje o 8.00. do 13.20 . Poszłam sobie po lekcjach do biedry kupiłam frugo zielone, później na miasto, tam spotkałam się tam z mamą i pojechałam do Tesco, Wparowałam do środka, i od razu w oczy rzuciło mi się Frugo Aloes / Kiwano . Od razu wzięłam 2 . Później poszłam jeszcze na gazetki, kupiłam sb '13' .
wróciłam do domu, obejrzałam coś, i od 16:10, siedzę na kompie. I piszę z Mahtyną ;d;d
I piję frugo Aloes, bleee, fuuuuuj . Z przecierem bananowym jest ;(

+ Zdjęcie Frugo i Dodatków do gazety ;d
Okulary, jakiś pierścionek i naszynik

Tylko Kiwano , bo aloes , gdzieś stoi ;d 
Moim zdaniem Aloes jest ochydny , czuć banany , ;/


No to co jeszcze. 
Nie chce mi się nic dziś ;d . Mam lenia, następny dzień ;d
Jutro do szkoły nie chce mi się iść, z chęcią zostałabym w domciu i pospała do 11. ;d 
A po za tym jutro moje Imieniny to hmm. ;d Może namówię mamę abym nie poszła, ale to jest mało możliwe ;d
A wam Jak dzień minął?

Olka




=========================================================================
Hmm, 
Zastanawiam się nad zmianą nazwy bloga, KolorowaJa ..Jest spoko, ale Trochę znudziło mi się,
Myślę nad czymś takim jak :
 Pamiętnik ....... ( I tu jakaś nazwa )
Nie musi być , Pamiętnik Olki., -II- Bodzia, 
Chce coś fajnegoo.
Swoje pomysły pisać w Komentarzach, 
Później zrobię ankietę, i ta nazwa która będzie mieć najwiecej głosów wygra ;)

Powodzienia <3

7 komentarzy:

  1. Jakbyś miała na imię Weronika, to fajnie by brzmiała nazwa "Pamiętniki Weroniki" :P

    Może Pamiętniki Nastolatki, Albo Szalonej Nastolatki?

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo albo Pamiętnik 13 latki ( lub tyle ile ty masz lat )

    OdpowiedzUsuń
  3. Myśłałam nas : Pamiętnik 14-nastolatki <3


    Heh, czekam na wiecej pomyśłow

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętniki z życia wzięte ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamietnik Modnej Nastolatki

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamietnik Stylowej Olki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ola&friends.blogspot.com

    Olcia32183

    OdpowiedzUsuń