23 kwietnia 2013

Sto Lat.

No siemaneczko :D
 Dzisiejszy post na życzenie ! A dokładniej dla Patrycji, która obchodzi swoje 15 urodzinki. Życzenia Ci już składałam i na fb i przez sms-a i w realu, ale masz jeszcze raz Sto Lat staruszko <3 ;)
Co do dnia, spędziłam go fajnie bo z spoko osóbkami <3 Skuterek, spacerek, lasek, zamek i te sprawy :) No było fajnie :3  Jutro leniuchuję w domu, więc jest spoko :3
( nie ma co, fota w kibelku naj. )
Jakie spędziliście wtorek ?
3 gimnazjaliści jak testy poszły ?

4 komentarze:

  1. sto lat patrycja>!
    mi wtorek minoł troszkę nudnawo

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe wtorek spędziłam głównie poza domem , w lesie i wgl . <3 Sto lat ! ;D Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://natonator.blogspot.com ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuuuuję za życzenia :D :* <3 Bodziek a Ty nie pierdziel tylko trzymaj za Daniela kciuki żeby mu jutro dobrze poszło :D ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ♥
      A no trzymam, trzymam ♥ :3

      Usuń