3 czerwca 2013

15 !

Hei :)
Dzisiaj pewne święto, bo moje urodziny, a dokładniej mam już 15 lat ! Dzień spędziłam na prawdę fajnie, w szkole było okey, ostatniej lekcji nie było, po szkole wybrałam się z Patrycją na miasto. Musiałam kupić taką folię na tableta, bo mi się rysuje i w ogóle, Patrycja dostała dzisiaj ode mnie też spóźniony prezent urodziny, a niedługo ja dostanę od niej (Jeśli to czytasz, to pamiętaj, co chcę ! ) W lipcu, prawdopodobnie robię z Pati ognisko urodzinowe, zapowiada się ciekawie :)  W planach na dzisiaj, lekcje , skończenie rysunku i spanko <3 . Jutro szkoła, zajęcia i dom :3 Nie mogę się doczekać już weekendu *.*
Bobo Koparka *.* -  Patii <3 
Jak spędziliście dzisiejszy dzień ?

2 komentarze:

  1. Haha, świetna koparka :D
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju to wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń