19 czerwca 2013

Pamiątka.

Hej :*
No i następny dzień wolny od szkoły, leniuchowanie, spanie do południa i te sprawy. Dzisiaj wstałam o 10, poranny fon do Pati, pogadałam z nią chwilę i zaczęłam się zbierać. Po 12 przyjechał wujek i pojechałam na miasto. Kupiłam w końcu kulkę dla chomika w której może biegać po pokoju, karmę i wywołałam zdjęcia u fotografa, a miałam w planach to już od 2 miesięcy może. Następnym razem wywołam więcej zdjęć, na razie tylko 24 bo i tak robiłam to szybko.Muszę zakupić jeszcze jeden album, parę zdjęć poprzyczepiałam już na ścianę, niedługo będzie więcej ! Takie zdjęcia to świetna pamiątka na przyszłe lata. ! ;)

Tylko parę :c
Z dzieciństwa :3
Podoba się ? Też tworzycie coś takiego ?

6 komentarzy:

  1. mi się to bardzo podoba ^^ również mam zdjęcia w pokoju, lecz wszystkie znajdują się w szklanej ramie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia ;) jest później co wspominać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne,też tworzę coś takiego,hehe
    Ja od wczoraj dopiero zrobiłam sobie wolne

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile zdjęć! ;)
    Będę wpadać częściej :)
    Zapraszam do mnie: http://evendery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja planuję takie coś stworzyć na ścianie, bo bardzo mi się to podoba. Na razie wisi jeden plakat, ale niedługo powinno się to zmienić :)

    pozdrawiam mokkakahvi.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam nad stworzeniem serca ze pamiątkowych zdjęć, jednak jak dla mnie za dużo roboty .

    szalone-moje-zycie.blogspot.com | Zapraszam

    OdpowiedzUsuń