25 czerwca 2013

Rajd i niespodzianka.

Hej Kochani :*
Dzisiejszy dzień udany i to bardzo ! Od 7 do 12 byłam na rajdzie rowerowym z klasą a później okazało się, że przyjeżdża taka przyjaciółka do Krasnegostawu. Po rajdzie siedziałam jeszcze chwilkę z przyjaciółkami w szatni a później poszłam na parking szkolny i pojechałam z Karoliną do naszych rodziców do pracy. W planach była Panorama i miasto, ja musiałam wstąpić jeszcze do komisu z telefonem, no i okazało się, że naprawa 180 zł. no raczej tyle za naprawę nie dam, później spotkała mnie miła niespodzianka bo wujek musiał wziąć nowy telefon, a okazało się, że ten fon bierze dla mnie, a on będzie mieć stary. Miłe no nie ? :) Teraz mam zajęcie :3 Jutro chyba przesiedzę cały dzień w domu, pogoda nie pozwala na żadne dłuższe spacery ani nic, od dłuższego czasu pada, grzmi i błyska. :c. A teraz chyba już lecę, zjem coś wykąpię się i idę spać :)

Skorzystałam z okazji i porobiłam parę fotek w Takko, gdy K.   przymierzała ciuszki :3

Co dzisiaj ciekawego robiliście ? :)

4 komentarze:

  1. ja dzisiaj cały dzien spałam, siedziałam na necie i czytałam blogi:D fajna notka i zazdrosze rajdu rowerowego z klasą, dawno nie miałam czegoś takiego :) Pozdrawiam i zapraszam http://zaczarowanalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. co do telefonu to nie opłaca ci sie płacic za naprawe 180 zł jak troche kasy bys dolozyła to masz nowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej ale masz fajnego wujka,tez chce takiego


    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń