28 czerwca 2013

Zakończenie roku.

Hej ;*
Co ciekawego słychać u Was ?
Ja jak wszyscy uczniowie miałam dzisiaj zakończenie roku szkolnego, na początku apel na sali, później odebrałam świadectwo i wyskoczyłam z dziewczynami na miasto. Jednak zdecydowałam założyć bluzkę galową i spódniczkę, pogoda była brzydka bo padało :c. Jak ten rok szybko zleciał, teraz tylko 2 miesiące wakacji i czeka mnie ostatni rok z klasą, egzaminy i w ogóle, ale teraz się tym nie przejmuję, są wakacje i trzeba korzystać z wolnego czasu ! ; ) W najbliższym czasie dodam post * Plany na Wakacje *, zabieram się za napisanie już od paru dni ale nigdy to nie wychodzi. ! :c. No to teraz mogę Życzyć Wam tylko Udanych Wakacji Miśki :*


  
Są i zdjęcia jakieś z soboty ! ;)

Jakie plany na weekend ? 

4 komentarze:

  1. U mnie pogoda mega świetna,ja na szczescie poszłam tylko po światectwo bo apel miałam w środę
    ,

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjątka ;D
    http://zaczarowanalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia. :D Jakim aparatem zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ; )
      Niestety nie wiem, bo to robiła moja koleżanka. ; )

      Usuń