16 lipca 2013

Coś do rysowania.

Hej ;*
Już miałam dzisiaj nie pisać, ale teraz się zdecydowałam, że coś napiszę :D  Dzisiejszy dzień spędziłam na spaniu prawie do 13, siedzeniu u mamy w pracy, czytaniu i takie tam. Kupiłam zestaw ołówków do rysowania, i słodką teczkę z Kubusia Puchatka ! ;) Wieczór spędziłam na gadaniu na skype i rysowaniu, w końcu znalazłam sobie jakieś zajęcie na wakacje ^^. Jutro możliwe, że spotkam się z Patrycją i pójdziemy na miasto, park i w ogóle ;)
A Wam jak minął dzisiejszy dzień? ;)

Dobra, ja już lecę bo jest 23.55 . Kolorowych ! ;*

8 komentarzy:

  1. kocham rysować.


    sycaaaaaa.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie kupiłaś te ołówki? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak ten sklep nawet sie nazywa, więc Ci nie napiszę ;c.

      Usuń
  3. ciekawy blog :)

    http://poczuj-stardoll.blogspot.com/

    zapraszam !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Też lubię bardzo rysować.Świetne ołówki.:D
    Ale długo spałaś. Zazdroszczę. :))

    POZDRAWIAM :**

    OdpowiedzUsuń
  5. NO to teraz czekam, aż pokażesz jakiś swój rysunek ;) Obserwuję zatem ;3
    Ja też rysuję http://namalujswojswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O jejku, jak ja zazdroszczę zestawu ołówków! *w*
    Jak na razie kupuję ołówki pojedynczo. Może warto zaopatrzyć się w zestaw?
    A teczka naprawdę świetna!

    Zapraszam do siebie
    dom-z-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbia rysować ^^

    obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń