1 lipca 2013

Grillowanie.

Cześć miśki ; *
Miałam od początku wakacji pisać codziennie, ale wyszło tak, że wczoraj nic nie napisałam bo jak zaczęłam pisać to laptop mi się wyłączył po raz drugi, trochę się przegrzał i już na niego nie wchodziłam. Dzisiaj już pierwszy dzień wakacji, chyba ten poniedziałek przesiedzę w domu, dopiero pod wieczór wyjdę z koleżanką na rolki ! ;)  W sobotę miałam rodzinnego grilla, wieczór spędziłam świetnie, mam parę zdjęć bo mi brat robił więc pokażę je na dole ; ) A wy jak spędziliście weekend ? Jakieś plany na dzisiejszy dzień już są, czy spontan ?


Zapraszam na instagrama - alexandra_badzio   ;)


7 komentarzy:

  1. ja weekend spędziłam u babci i na sprzątaniu jak kazdy weekend,a dziś planuje wybrac sie na sesje z koleżanką ;)


    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy7/01/2013

    plany na weekned może... basen.
    Fajny blog, gratuluję ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie spędziłaś weekend. Ja siedziałam w domu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia :)

    http://nacy-naacy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy7/01/2013

    WEEKEND SPĘDZAM W DOMU:( a zdięcia super

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia. W ogóle śliczna jesteś. Ja nie dawno byłam z przyjaciółką na rolkach. W ogóle uwielbiam rolki. Ja jestem wegetarianką, więc na grille zazwyczaj nie chodzę, ale fajnie tak się spotkać z całą rodzinką. Planów za bardzo nie mam nawet na ten miesiąc, więc wiesz.. :P

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja prawie cały czas w domu, w tygodniu idę po buty ;)

    OdpowiedzUsuń