25 sierpnia 2013

Hej, hej

Co tam u Was ciekawego słychać ? Przyszykowani do szkoły ?
Jeszcze tylko tydzień i znów zaczynamy wstawanie o godzinie 7, siedzenie w szkole do późna, nauka i te sprawy. Ale z jednej strony to dobrze, że wracamy bo spotkamy się z kolegami z klasy, codziennie jakieś nowe przypały, wspomnienia ;) Ja idę teraz do 3 gimnazjum, mam tylko nadzieje, że ten rok spędzę jak najlepiej tylko mogę i będzie to niezapomniany rok szkolny ! ;)
A tak w ogóle wróciłam już z Ojcowa, szczerze to wolałabym zostać w Krasnymstawie i pójść wcześniej na chmielaki z przyjaciółkami a nie dopiero po 21. Mam parę zdjęć z wycieczki, postaram się je w najbliższym czasie opublikować tutaj i coś napisać ;)

Mam do Was prośbę, klikniecie w banner (Sheinside) po lewej stronie ?  
W ciągu 10 dni muszę uzbierać 100 kliknięć. Pomożesz ? Wystarczy tylko kliknąć w to i tyle ;) Jak już to zrobisz, napisz w komentarzu, że kliknąłeś / kliknęłaś :)  Z góry dziękuję ;* 

16 komentarzy:

  1. Ja teraz idę do gim, niestety mam autobus mam o 6.50, więc tak o 6 muszę wstać...
    Zaraz kliknę w baner :) Na pewno ^^

    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog

    Za każdą obserwację się odwdzięczam
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy8/26/2013

    Czy możesz nie spamować tym chujowym blogiem na fb z twoją ''przyjaciółką?'' a i nie klikne w banner, niech te ciuchy co masz ci wystarczą........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ch*jowy/a to ty jesteś ; *
      Nie zmuszam Cię do klikania, wyluzuj ziomie.Kto będzie chciał kliknąć to kliknie.
      Wybacz, będę spamować ;) :3


      Usuń
    2. Anonimowy8/31/2013

      Serio ci sie kurwa nudzi? Jak ci blog nie pasuje to wypierdalaj z tad.

      Usuń
    3. Oo.
      Jak ma mi coś do powiedzenia to zapraszam na priv, chętnie popisze. Ja nie gryzę ;).

      Usuń
  4. Ja to zaczynam 2 klase gim i mysle ze bedzie fajnie.Czekam na zdjecia.


    sycaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie idę do 1 LO więc będę miała nowych ludzi w klasie.
    Dzisiaj w nocy wróciłam z Krety....

    [Nie masz zakładki "Spam" więc napiszę, że zostałaś nominowana do LBA http://photography-its-my-life.blogspot.com/p/nominacja-lba.html]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już jestem przyszykowana do szkoły, niestety. :/
    Kliknęłam w baner Sheinside. ;)
    Czekamy na posta ze zdjęciami. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kliknęłam w baner ;) Idę teraz do szkoły średniej...

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze nie wszystko mam do schullenędzy tak czasami bywa ,że by się chciało zostać.
    pozdrawiam lola
    celebr.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog :) oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dopiero dziś kupiłam książki . Ja idę do 2 gimnazjum , znowu zacznie się nauka ...



    world-in-sandra-eyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zaczynam 2 gimnazjum, z jednej strony chcę już iść, ale z drugiej nie chcę.. :/
    W banner kliknęłam :)
    Podoba mi się tutaj. Myślę, że częściej będę tu zaglądać. + dodałam się do obserwowanych.
    I przy okazji zapraszam do siebie: maggielifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też idę teraz do 3 gimnazjum, jestem przerażona. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D
    http://princessoffashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej. Również idę do 3 gimnazjum... Ja zawsze wtaje o 6.30 a lekce dopiero o 8. Świetny blog . obserwuję

    OdpowiedzUsuń