5 sierpnia 2013

Milky Way

Heeej ;)
Wczoraj udało mi się namówić moją mamę aby zrobiła ciastko Milky Way i muszę przyznać, że posmakowało mi, chociaż nic nie przebije ciastka Królowa Śniegu. Zawsze jak byłam małą dziewczynką mama robiła je i jako jedno posmakowało mi od razu. Pogadałam wczoraj z mamą i obiecała, że w najbliższym czasie  zrobi je ! ;) Dobre ciastko ♥   A tymczasem idę kończyć ciasto i cappucino i zaraz będę się zbierać bo przyjeżdża Karolina z którą spędzę dzień ;) Obiecałam, że wezmę Tobiego , już jest troszkę spokojniejszy  ^^
A Wy macie swoje ulubione ciastko? ;)

4 komentarze:

  1. nie jadłam nigdy tego ciasta,ja uwielbiam szarlotkę i rogale z dżemen.

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog ! ; )i oczywiście życzę smacznego ;>

    zapraszam http://latajacacytrynaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy8/07/2013

    mniam mniam *,*

    OdpowiedzUsuń
  4. smacznie wygląda na prawdę ;)

    OdpowiedzUsuń