8 sierpnia 2013

Przyjaźń.

Heej miśki ;3
Dzisiaj postawiłam na post tematyczny, kilka słów ode mnie, co o tym sądzę, czytając dowiecie sie o co chodzi :)

Zacznijmy od tego, że jest coś takiego jak przyjaźń, każdy na pewno ma swojego przyjaciela można nawet mieć ich paru ale ważne aby byli prawdziwi.  Przyjaciel to taka osoba której możesz się zwierzyć, pogadać, pośmiać się, robić różne głupstwa z nim . Zaakceptuje Cię takim jakim jesteś, nie musisz się dla niego zmieniać, musisz być po prostu sobą,  nie udawać nikogo.
Nie ważne czy źle się uczysz albo odwrotnie, czy byles kiedys w psychiatryku, czy się tniesz, czy jesteś bogaty a może biedny albo zrobileś kiedyś coś glupiego dla niego to jest nie ważne - prawdziwy przyjaciel zostanie z tobą na zawsze, pomoże Ci w trudnych chwilach, jak będzie potrzeba to i na krzyczy na Ciebie, obrazi się nawet za byle co, będzie Cię kurwiał ale będziesz wiedział wtedy, że on się o Ciebie martwi i mu na tobie zależy.
Ja sama mam dwie najlepsze przyjaciółki, a nawet dobrze je znacie jest to Patrycja i Julia.
Są to 2 dziewczyny którę są i będą dla mnie bardzo ważne zawsze. Wyjątkowe i cudowane dziewczyny  ! ;)  Pomimo wielu kłótni, niepotrzebnym słów, swoich humorków, nadal się przyjaźnimy. Mamy za sobą wiele wspomnień, cudownych chwil, przypałów, nocowań, które zostaną w naszej pamięci na zawsze, za parę lat będzie się dobrze to się wspominać. W listopadzie minię 2 lata naszej przyjaźni .;)

Istnieje również taka przyjaźń jak przyjaźń internetowa. Wiele osób nawiązuje ją właśnie przez internet.  Czy jest to prawdą ? Tak, jak najbardziej, taka przyjaźń też jest ! Znam parę osob które zaprzyjaźniły się z osobami z innych miast.  Ja osobiście przez internet poznałam garstkę fajnych osób, zakolegowałam się z nimi, zaprzyjaźniłam. Świetny kontakt mam z pewną dziewczyną o imieniu Julka, jest naprawdę fajną i ciekawą osobą.Można z nią popisać, pomimo tego, że nigdy się nie spotkałyśmy to i tak się bardzo polubiłyśmy. Może za jakiś czas uda nam się spotkać ;)
Wiele osób mówi, że przyjaźni damsko-męskiej  nie ma. Możliwe, że te osoby nie doświadczyli takiej i tak mówią . Ja sama nie przyjaźniłam / nie przyjaźnię się z chłopakiem, ale wiem, że taka przyjaźń też jest. Czasami jest tak, że jedno w drugim się zakocha, a skądś któroś z nich się dowie i przestaje się odzywać tak nagle, ale bywa też tak, że druga osoba to odwzajemnia i są po prostu parą.  Znam takie przypadki, bo mam w swoim otoczeniu pewne osoby które takiej przyjaźni doswiadczyli :)
Podsumowując to, to sadzę, że każda przyjaźń jest piękna i warto o nią dbać ;) 
Przyjaźń istnieje nie ważne czy to normalna czy jest to internetowa, czy między chłopakiem a dziewczyną. Każdy zasługuje na przyjaźń, takie jest moje zdanie ;)♥
A Wasi przyjaciele jak maja na imię?  

Pati i Jula ♥

7 komentarzy:

  1. Zazdroszczę takiej przyjaźni :>

    OdpowiedzUsuń
  2. przyjaźń, kurcze dużo razy już się na niej przejechałam...
    www.DulcesCrujientes.blogspot.com - dodaj do obserwowanych jeśli się spodoba, odwdzięczę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja przyjaciółka ma na imie sandra znamy sie 8 lat ale przyjaznimy dopiero rok.

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Babska przyjaźń to fajna sprawa :)

    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy8/09/2013

    Pięknie opisałaś definicję przyjaźni. Zgadzam się z tobą w 100 %. Sama mam nawet o tym notkę.
    Ja swoją przyjaciółką poznałam jak miałam 3 lata, a ona 2. Dotąd się przyjaźnimy. Myślę, że to będzie przyjaźń do końca życia, bo trwa już 9 lat.
    Ja wierzę, że jest przyjaźń damsko-męska, tylko że tak w wielu przypadkach przejawia się w miłość.

    Dałam 2 kom i obserwację, liczę że się odwdzięczysz ;)

    http://my-magical-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Olciuu ♥ Słoneczko <3

    OdpowiedzUsuń
  7. już obserwuje to mój blog http://paulinka8189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń