21 września 2013

Brak planów.

Hej !:)
W końcu mam wolne i mogę coś napisać tutaj.
Od południa do wieczora przepisywałam zeszyty, bo przez tydzień nie chodziłam do szkoły a teraz muszę wszystko przepisywać, mam jeszcze parę przedmiotów ale to przepiszę dopiero jak zabiorę zeszyty z szafki ze szkoły.  Więc dzisiaj nic ciekawego za bardzo nie robiłam. Jutro pewnie kościół a na później brak planów, jeszcze zobaczę co będę robić. A tymczasem lecę gadać na skype i słuchać opowieści Patrycji, hah ! :3. 
Co ciekawego dzisiaj robiłyście ? Jak weekend ?
Dobranoc ; *

6 komentarzy:

  1. właśnie dlatego czasem po prostu nawet jak jestem przeziębiona to staram się iść do szkoły bo dobija mnie to odpisywanie xd Ja dziś robiłam zdj. zakrętek od tymbarka huehuehe miały sesyjkę i byłam u kuzynek

    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzisiaj byłam w mieście a reszta dnia w domku . :D
    melsi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ah te zaległości ;/ znam to

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz śliczne pismo :D

    Pozdrawiam Klaudia!
    //www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie nudawo! :c Jestem chora i również muszę przepisywać zeszyty.. Ale jest +. Nie było mnie tylko 1 dzień. c:

    Pozdrawiam. c:
    http://nikolsonbloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Męczące jest takie przepisywanie, nie? hihi
    Dobrze, że już wyzdrowiałaś!

    U mnie NN: www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń