4 września 2013

Drugi dzien.

Cześć ! ;)
Dopiero drugi dzień szkoły po 2 miesiącach laby a my już mamy pozadawane prace domowe ! Ogólnie to jest jeszcze trochę luzu ale wiadomo, że to nie potrwa długo. Plan lekcyjny cały czas mi się zmienia, 2 dni w tygodniu mam do 15.20 a w resztę dni do 14.25 ( chociaż, może to jeszcze się zmienić ). No ale jak na razie jest Ok w szkole :D 

Teraz gdy jest rok szkolny posty będą się pojawiać co 2 dni, może uda mi się codziennie pisać ale to jeszcze nie jest pewne. 
Jak tam w szkole ? Zadają Wam już ? :)

Do napisania misie ; *
Zapraszam : INSTAGRAM  

8 komentarzy:

  1. jest okey,
    http://strangeandfunn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodajesz bardzo ciekawe posty i masz bardzo ładny wygląd bloga ,aż miło się tu zagląda :)

    Zapraszam do siebie
    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/

    Na moim blogu trwa wielkie rozdanie gdzie zwycięzców będzie aż dwóch !

    Nagroda nr. 1

    * Kosmetyczka Sephora idealna do torebek
    * Piękne perełki ( bransoletka , kolczyki )
    * Włoski żel do mycia ciała Palmolive 750 ml.
    * Włoski szampon do włosów Palmolive 400 ml.
    * Mleczko nawilzające do ciała Dove 400 ml.
    * Kremowy peeling do stóp firmy BARWA 75 ml.
    * Balsam do stóp intensywnie nawilżający firmy BeBeauty 75ml.

    NAGRODA NR.2

    * Mini zestaw żel do mycia ciała + balsam VANILLA SUGAR - zapach wanilli 59 ml.
    ( produkty amerykańskie )
    * Zestaw próbek ( żel do mycia ciała LUKSJA , odżywka do włosów PANTENE , odżywka do włosów DOVE , 3 próbki MAMAMIL zapobiegające rozstępom )

    ZASADY SĄ BARDZO PROSTE :) ZAPRASZAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU.
    POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  3. też już mam masę zadań i nawet sprawdziany w przyszłym tyg ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też już mam kilka prac domowych -.- śliczne zdjęcia, tylko trochę słaba jakość ;x ja mam plan do bani ;c
    huug-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. eh..no niestety, koniec obijania się :D też mam już zadania i zapowiedziane kartkówki :( ładne zdjęcia
    pozdrawiam
    http://zycie--trudne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dzisiaj już pisałam rozprawkę na polskim, a za tydzień muszę zrobić prezentację z fizyki... już tęsknie za wakacjami :D
    zapraszam galaxydoll.blogspot.com :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjecia :) Ja już miałam test z anglika :P
    Zapraszam..
    http://agly-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. hahahaha xd super miny robisz xd świetne ;)

    OdpowiedzUsuń