6 września 2013

Misio.

Heej ;)
No i mamy weekend, niestety tylko 2 dni, ale w sumie dobre i to ! ;) Dzień w szkole zleciał w miarę szybko, po 14 skończyłam lekcje i od razu pojechałam do domu, jakoś nie chciało mi się nigdzie iść później czy coś i dlatego też przesiedzę resztę dzisiejszego dnia w domu.  

Misio ♥
Jutro w planach miasto, muszę iść z mamą i babcią po nowe buty i może uda coś jeszcze mi się kupić :3 A na później jak na razie brak planów :c.
A tak przy okazji, chciałabym zaprosić Was na bloga mojej koleżanki ze szkoły - Agaty ;)
agly-blog.blogspot.com  <-- Obserwujemy ! :)

Jakie plany na ten weekend ? :)

12 komentarzy:

  1. Fajne zajęcia..:)
    Mam nadzieje, ze zakupy będą udane.. :P
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo iż to dopiero pierwszy dzień szkoły, ja już mam jej serdecznie dosyć:S Także w weekend odpoczynek, spotkania z przyjaciółmi:D
    Obserwuję:D
    my-own-obsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy blog
    Super wygląd bloga :)
    I wgl jesteś bardzo ładna :p
    http://godisinthetv666.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze zdjęcia :P, ja dzisiaj też po szkole leniwie cały dzionek w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie wróciłam od naszego nowego koleżki z klasy - Adama i prawie pół klasy grało w Ziemianina. A rodzice myśleli, że byłam na festynie bo u nas teraz jest... :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog , naprawdę świetnie piszesz a przy okazji masz bardzo ciekawe i ładne zdjęcia :)
    Wpadnij do mnie :) :
    http://lovett-life.blogspot.com/

    Pozdrawiam , Lovett <3

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny misio ;) chętnie zajrzę na jej bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym chciała też wyjść na miasto sb coś kupić, ale nie mam kasy xdd więc... :D

    www.devooted.blogspot.com

    Obserwacja za obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale słodki misio,mysle ze jak cos kupisz to nam pokazesz ;)

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię zaglądać na Twojego bloga :)
    Jest bardzo ładny a dodatkowo ciekawy :)
    Trzymaj tak dalej !

    Zapraszam do siebie

    wszystkozafreeee.blogspot.com/ - ZAPRASZAM WSZYSTKICH DO WZIĘCIA UDZIAŁU W MEGA WIELKIM ROZDANIU NA MOIM BLOGU !

    * AŻ DWÓCH ZWYCIĘZCÓW
    * BARDZO PROSTE ZASADY ,KTÓRE WYKONASZ W PARĘ MINUT
    * ATRAKCYJNE NAGRODY

    NAGRODA ZA 1 MIEJSCE :

    * Kosmetyczka Sephora idealna do torebek
    * Piękne perełki ( bransoletka , kolczyki )
    * Włoski żel do mycia ciała Palmolive 750 ml.
    * Włoski szampon do włosów Palmolive 400 ml.
    * Mleczko nawilzające do ciała Dove 400 ml.
    * Kremowy peeling do stóp firmy BARWA 75 ml.
    * Balsam do stóp intensywnie nawilżający firmy BeBeauty 75ml.

    NAGRODA ZA 2 MIEJSCE :

    * Mini zestaw żel do mycia ciała + balsam VANILLA SUGAR - zapach wanilli 59 ml.
    ( produkty amerykańskie )
    * Zestaw próbek ( żel do mycia ciała LUKSJA , odżywka do włosów PANTENE , odżywka do włosów DOVE , 3 próbki MAMAMIL zapobiegające rozstępom )

    DODAM ,ŻE ZA KAŻDĄ OBSERWACJĘ ORAZ KOEMNTARZ OD RAZU SIĘ ODWDZIĘCZAM ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia :D Chętnie wpadnę na tego drugiego bloga ;)
    Zapraszam
    http://anamarafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń