7 września 2013

Nowości.

Cześć :)
Zazwyczaj w soboty śpię do 11/12 , jednak dzisiaj wstałam po 8 bo musiałam iść na miasto po nowe buty , ogólnie na zakupy. Butów nie kupiłam takich jak chciałam, ale za to mama ostatnio zamawiała dla siebie na internecie i tak jakoś wyszło, że są teraz moje :3. 
Na dole zobaczycie rzeczy które dzisiaj udało mi się kupić, aż szkoda mi było wydawać kasę. Jednak to jest mega ból jak wydaje się grube pieniądze.   Zgadzacie się  ? :D




bluza - targ
 spodnie - targ
trampki - sklep firmowy w mieście (?)
buty - KLIK.
Ja tymczasem lecę coś zjeść i idę leniuchować dalej :D
Jak mija sobota ? ;)

9 komentarzy:

  1. bluza MEGA :3
    ile dałas za te czarne trampki?

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie i trampki boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rzeczy :) http://clau-deen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O właśnie takich nike szukam!
    Widze że zakupy udane :)


    http://margarett-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog, podoba mi się wygląd, tak estetycznie i przejrzyście :) Oczywiście zostaję na dłużej oraz zapraszam do siebie luuvmy.blogspot.com obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko śliczne :D
    hehe nie ma to jak zabierać mamie butów :D
    zapraszam do mnie
    http://klaudiaandclauudia.blogspot.com/
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. mam takie same buty :) blog jest spoko , niczemu mu nie brakuje :) zwierzeceserce.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. mam takie same buty :) fajny blog , typowy . gratuluje tylu wyświetleń : ) zwierzeceserce.blog.pl

    OdpowiedzUsuń