9 września 2013

Park.

Heej :3
No i mamy poniedziałek, teraz czekamy na kolejne wolne haha :D. 
W szkole miałam trochę pecha, bo byłam przy tablicy, musiałam prowadzić rozgrzewkę i na religii modlitwę na początku lekcji - pech :c. Oby tylko jutro było okej ;). Po szkole do mdku a później z Patrycją i Julią siedziałyśmy na parku przez jakiś czas. Mam zdjęcia ale raczej większość nie nadaje się do publikacji, więc wstawiam takie najnormalniejsze :).


Jak spędziliście poniedziałek ? Dużo zadają Wam ?

8 komentarzy:

  1. super zdjęcia :) pozdrawiam i obserwuje :) mam nadzieje że ty mnie też ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, fajnie, ale według mnie bez tych głupich min byście o wiele ładniej wyglądały. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero co się rok szkolny zaczął, już mam tonę pracy domowej-,-
    Świetne zdj:D
    zyciebelli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas na religii mówi modlitwę kto chce.

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No niestety dzień dzisiejszy był masakrą... Mnóstwo zadania i roboty w szkole :c

    insignificantbaby.blogspot.com
    Zapraszam , jeśli się spodoba , zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już też nie wyrabiam z nauką.
    Asia/
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas
    http://niesymetrycznieo.blogspot.com/ + obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń