24 września 2013

Po lekcjach.

Hej, hej ;)
Czy tylko ja mam już dosyć szkoły i tego, że trzeba wstawać tak wcześnie ? 
Ostatnio nie pisałam bo musiałam po nadrabiać zaległości, przepisywanie zeszytów, uczenie się na zaległe kartkówki, jedną już napisałam i dostałam ocenę a dokładniej 4 z francuskiego ! :) Jeszcze mam angielski i biologię, myślę , że pójdzie mi okej :). 
Przed ostatnią lekcją do szkoły przyjechała Patrycja, z którą wybrałam się po francuskim na miasto, poszłyśmy wydrukować kartkę, a później wstąpiłyśmy do sklepu po jakieś chrupki i wodę  i poszłyśmy posiedzieć na parku. W plecaku miałam aparat, więc porobiłyśmy nawzajem sobie zdjęcia i mam w końcu jakieś nowe.
Nie wiem kiedy napisze ale postaram się jutro coś wyklepać tylko muszę mieć jakieś nowe zdjęcia. No zobaczymy :)  Lecę odrobić i idę chyba dzisiaj wcześniej spać, bo jestem niewyspana. grr! :c
 Jak w szkole ?  Co ciekawego u Was słychać ? 

14 komentarzy:

  1. Juhu ^.^ A ja dostałam 5 z matmy O.o magia :P Dlaczego wy macie francuski a my niemiecki? Dlaczego? ;_; :P http://kolorowozakreceni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nic dostałam 5 z niemieckiego <3 i 1 z angielskiego ;c ale nieważne :D Też jestem strasznie nie wyspana bo 4 razy w tygodniu muszę wstawać o 6 -,- Fajne foteczki :)
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. a i też miałąm ostatnio colę z napisem : Bąbelek xd :D ( tak pryz okazji bo spojrzałam sobie na szablonik :P )

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe. Ja już mam 3 uwagi, 2 z angola, 1 z religi, 3 z matmy i prawdopodobnie 2 z geografii xDDD. Bardzo fajnie piszesz, piszesz z pasją i to jest bardzo ważne! Ciekawy blog, będę wpadała częściej. Zauroczył mnie ten post <333 . + http://kpopoweopowiadania.blogspot.com/2013/09/lu-han-krwawa-wycieczka-cz-1.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam problem ze wstawaniem rano :/ Co za masakra :( Dopiero co zaczęła się szkoła, a ja już chcę wakacje.
    Zaobserwowałam liczę na rewanż :* http://bbestofthebest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w szkole strasznie dużo nauki ! Z dnia na dzień nowe kartkówki a prawie 3x w tygodniu sprawdzian.
    Poza tym dostałam : 5, +5 z polskiego i niestety 2 z Historii ale to się poprawi :P

    Zapraszam: zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam dość szkoły! Ciągle rano trzeba wstawiać, wrr ;cc

    Pozdrawiam Klaudia!
    //www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Spoko blog i no... Ładna jesteś :)
    Fajnie masz, że masz Francuski ;d Ja muszę się uczyć niemieckiego. 3 rok się go uczę a nie potrafię się nawet przedstawić -_-
    Mój blog jest nowy (ma 2 dni) i może trochę nie typowy (nie znam się na tym). Sama zobacz ;)
    http://booker4blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. W szkole masa kartktówek, a ja wręcz tonę w książkach! :C -,-'
    Świetne zdjęcia:D
    Zapraszam do mnie:)
    zyciebelli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. W szkole masa kartkówek, a ja wręcz tonę w pracy domowej! :C -,-'
    Świetne zdjęcia:D
    Zapraszam do mnie:)
    zyciebelli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj nadrabianie zalegosci jest okropne :/
    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy9/28/2013

    FUJ JAKI RYJ NAWET STYLU NIE MASZ DZIEWCZYNO HAHAHAHAHHAHAHA
    I TAK NIKT NIE PRZEGLĄDA TWOJEGO BLOGA HAHAHAHAHAHHA
    ALE MORDA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * buzia.
      Haha. a ty masz? ujawnij się, ej każdy ma swój styl więc.
      Nieee, nikt nie przegląda , jedynie 28 tysięcy wyświetleń mam, i dziennie 100-250 coś koło tego i duużo komentarzy. nikt go nie czyta . Pozdro.

      Usuń