12 września 2013

Próba.

Heej ;)
Dzisiaj po trzeciej lekcji z dziewczynami poszłyśmy do kdku (kina) na próbę, ponieważ w sobotę mamy występ , ogólnie taką rocznicę z Pat-u ;).  Później poszłam z Patrycją na park aby trochę posiedzieć i pogadać, mam parę zdjęć, bo miałam akurat aparat w plecaku. Możliwe, że teraz częściej będę brać aparat do szkoły to i nowe zdjęcia czasami będą :3

dobra mina zawsze ok. 
Jutro mam lekcje od 9 do 13, więc tylko 5 lekcji ♥ Później może do przedszkola aby pomóc bo punkty trzeba zebrać a następnie na ognisko, ale to jeszcze nie pewne bo zależy czy pogoda będzie dobra. Jak na razie jest zimno i czasami pada deszcz :c.


A tymczasem ja lecę się poduczyć z matmy na kartkówkę a Was zapraszam do komentowania ;).
Jak w szkole ? Dużo zadają ? :)
Instagram - KLIK

10 komentarzy:

  1. Jakiego przedszkola? Czo tam robicie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przedszkole, dzisiaj pierwszy dzień. Ubieramy, pilnujemy, bawimy się z nimi i wgl :) Za to dostanę punkty na świadectwo na koniec 3 gimn. ;)

      Usuń
  2. u nas tak samo pada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy9/12/2013

    dostałaś w końcu tą rzecz z sheinside?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, bo nie udało mi się nazbierać tylu kliknięć .

      Usuń
  4. też mam zamiar zabierać aparat do szkoły ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na jaką literkę zaczyna się twoja miejscowość w której mieszkasz ? Bo kojarzę to miejsce ,ale nwm czy to to ... ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie nawet duzo zadają,ja tez nosze aparat w plecaku,heheh


    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też chciałam się zapisać na wolontariat, ale niestety moja szkoła jest dosyć daleko i nie mam dowozów w ogóle:(
    http://heavenlyart998.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń