18 października 2013

Balladyna.

Hej ! :)
Czemu nic nie pisałam wczoraj ? Jedynym powodem jest to, że zgubiła mi się karta do aparatu i nie mam jak robić zdjęć a drugi powód taki, że jest szkoła i nauka, jeszcze mam kościół bo bierzmowanie i niedługo dojdą próby do długo wyczekiwanego balu gimnazjalnego. Ale teraz mam weekend więc mam czas i po nadrabiam zaległości :3  Dzisiaj zabrałam się w końcu za czytanie lektury, a dokładniej Balladyny, szczerze to nie rozumiem tej książki, no ale dam radę i postaram się przeczytać całą. Trzymajcie kciuki za mnie, bo czytać to ja za bardzo nie lubię.:x.
Lubicie czytać ? Przerabia ktoś z Was tą lekturę ? 

A tak w ogóle zapraszam na bloga pewnej blogerki , która mi pomogła w zamówieniu! Hah. Dziękuję, jeszcze raz ♥  Link :  Tiffani426.blogspot.com - Obserwujemy, komentujemy ! :) 

17 komentarzy:

  1. ja przerabiam teraz zemstę,grrr.
    Moze byc ciekawa.
    Nie lubie czytac lektur.


    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ogólnie byłam sceptycznie nastawiona do tej książki, ale okazała się nawet spoko ;))))) właśnie w zeszłym tyg skończyłam ją omawiać XD

    // Klikniesz na moim blogu w baner sheinside? Bardzo mi zależy <3
    nierealniie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też za bardzo nie lubię czytać.
    :C
    I powodzenia w czytaniu ;3

    Zapraszam do mnie na nowego posta ! zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Balladyna to akurat bardzo fajna lektura :) Zapraszam do mnie na konkursy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czytać, ale niekoniecznie lektury ;) Balladynę omawiałam w 6 klasie, też za bardzo nie rozumiałam, ale udało mi się przeczytać ;)

    xgreen-heartx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię czytać, ale nie lektury :/
    Zapraszam: http://by-lolka.blogspot.com/
    Obserwujemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja muszę na poniedziałek przeczytać : "Syzyfowe prace" I też nie przepadam za czytaniem...więc chyba będę zmuszona czytać streszczenie xd


    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. masz naprawdę świetnego bloga , muszę tutaj wpadać częściej ;*

    ŚPIEWAM - http://alexwberry.blogspot.com
    na blogu MOJA NOWA PIOSENKA ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię czytać lektur szkolnych zwłaszcza takich które nie rozumiem.

    milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. tak czytaliśmy ale zdaje się że to było w klasie 1 gimnazjum , Na szczęście byliśmy na tym w teatrze i nie musieliśmy czytać.Zapraszam di mnie
    http://pamietniknatalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nienawidzę czytać lektur szkolnych ;/ Co innego z książkami, które sama sobie wybiorę ;) Ja przerabialam tą lekturę już rok temu i też jej nie rozumiałam ;D Nie jesteś sama!

    http://in-love-with-my-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za lekturami szkolnymi. :/ Balladynę też będziemy czytać w tym roku. :<

    lilianka-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  13. 'Balladyna' nie jest zła, poczekaj na 'Dżumę' w liceum :D Tego się dopiero nie ogarnia! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytać lubię :)
    Balladyna to była jedna z moich ulubionych lektur w gimnazjum
    Książka jest genialna jak na lekturę ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny wpis zapraszam do mnie ;)
    http://xciamciaramcia.blogspot.com/
    obserwuje i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przerabiałam ją dwa lata temu w pierwszej klasie i bardzo mi się spodobała jej fabuła, może trochę trudno ją zrozumieć, bo jest pisana dawnym językiem, ale mimo wszystko zaliczam ją do jednej z lepszych lektur :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny interesujący blog zostanę na dłużej obserwuję liczę na to samo:)
    julie-julien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń