24 października 2013

Filmik ?

Heej ! :)
Jak na razie w szkole nawet okej i może tak pozostać. Od wczoraj coś źle się czuje, oby to nie było coś poważnego, owszem lubię leniuchować w domku jak jestem chora, ale za to nienawidzę później pisać zaległych sprawdzianów i przepisywać zeszyty. grr.
Z racji tego, że jutro zostaję chyba w domu to postaram się nagrać jakiś filmik. Hmm, tylko jaki ? Jeżeli macie jakieś propozycję to piszcie w komentarzach, chętnie poczytam o czym chcielibyście zobaczyć filmik na blogu :)
Jak spędzacie czwartek ? Dużo nauki ?
Miłego wieczorku :*
Zapraszam na bloga Igi ! Obserwujemy, komentujemy , odwiedzamy .:)

24 komentarze:

  1. Ja mam niestety sporo nauki. ;/
    Zdrowia.
    Czekam na filmik. ;3
    ♥.♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób proszę: My morning rutine lub My night rutine. Mogła byś też nakręcić Room Tour
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Może o twojej rutynie ?
    Lub haul albo stylizacja dnia ?

    Nie mam pojęcia.
    A czwartek jak zwykle nauka, nauka i jeszcze raz NAUKA !!!
    Masakra ...

    zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah... znowu chora ? Często chorujesz xd Ja właśnie w ogóle i od czasu do czasu mogłabym troszkę pochorwować:) CO do filmiku to mogłabyś nagrać chubby bunny xd Super zabawa :D
    I fajne zdjęcia ( ten misiske, to ja też miałam takiego mieć xd ^^ )
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny filmik jest co mam w swojej torbie/plecaku , hmm .. mój codzienny makijaż do szkoły ? :)

    zapraszam ---> iitiismyliife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog! Ja już obserwuję, liczę na rewanż http://natalaablog.blogspot.com/#_=_ ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. filmik zawsze mile widziany :) świetne zdjęcia takie sweet :D
    obserwuje i pozdrawiam ;)
    http://karoraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam dzisiaj 3 kartkówki :c zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  9. No niestety mam jutro sprawdzian z chemii :C. Ale jakoś dam sobie radę :D
    Obserwuję liczę na rewanż :*

    http://moment-of-parting.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Może "My Morning Routine"?

    http://madame-carmelle.blogspot.com/
    Skom?

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post !
    Zapraszam do udziału w rozdaniu : http://wicy1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie obejrzałabym : my morning routine, co jest w moim plecaku,

    amolsandamols.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna bluza :) A filmik.. Hmm może o ulubieńcach miesiąca? :)
    zapraszam do mnie ;)
    __________________________________________________
    alekssandrasssss.blogspot.com
    obserwujemy? ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy10/24/2013

    zrób room tour ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja muszę jeszcze zadanko z matmy zrobić ^^ a tak to luzik.
    Też lubię poleżeć w domu czasami, ale zawsze jestem zdrowa więc rzadko mam okazję do tego :D

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna bluza :)
    ja mam na jutro dużo nauki :/

    paulla.blog.blogspot.com NOWY POST mogłabyś wejść w ten link i poklikać tam gdzie jest 'KLIK 1,2 itp'? proszę to dla mnie ważne, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny blog :))fajny bo

    OdpowiedzUsuń
  18. hmm, nie wiem, może my morning routine? :DD mam prośbe jak będzie ci sie chciało, to byłabym wdzieczna, gdybyś kliknęła pare razy w baner Sheinside na moim blogu po lewej stronie http://karina-kaarina.blogspot.com/2013/10/sheinside.html + OBSERWUJĘ I LICZĘ NA REWANŻ :)

    karina-kaarina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Może ulubieńcy? :))
    ładne zdjęcia <3

    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. MASZ TA MASKOTKĘ!!! AAAAA ZAZDROSZCZĘ :****

    OdpowiedzUsuń
  21. awww ja też chcę tą maskotkę :))))

    OdpowiedzUsuń