9 października 2013

Kino.

Cześć :)
Wtorkowy dzień jak na razie jest okej, no z wyjątkiem tego, że dostałam 2 z poprawy, no ale. Po drugiej godzinie lekcyjnej moja klasa i przeciwna poszliśmy do kina na film " Śmierć Superbohatera ". Z początku myślałam, że będzie to jakiś nudny film ale okazał się nawet okej i dałam karteczkę z cyferką 6 ! :)
Po lekcjach pojechałam oglądać nowe meble do pokoju i już wybrałam, znaczy się wiem, które chce. Postawiłam na kolor biały, dokładniej to orzech i wanilia, ślicznie to wygląda *.*
Wakacyjnie.

Jak wtorek?  Lubicie chodzić do kina ?

11 komentarzy:

  1. wtorek nawet spoko ^^ dzisiaj miałam próbny alarm w szkole wszysc szli do parku:) A no raczej że lubię chodzić do kina ! ^^ Musi fajnie wyglądać kolor waniliowy i orzechowy :D

    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka słodka minka *o* :D
    Swietny blog a co do 2 z poprawy to sie nie przejmuj :)


    a co do kina to uwielbiam chodzic <3

    Obserwuje :)

    I zapraszam do mnie w wolnej chwili , licze na rewanż :)
    Karolina z http://infinite-history1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wtorek miną i mija jak zwykle na nauce. I lubię chodzić do kina ale na jakieś naprawdę fajne sprawdzone filmy.
    Czekam na Igrzyska Śmierci kolejną część<3

    Zapraszam do mnie: zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam chodzić do kina. Gratuluje wyboru mebli- myślę, że tak jak mówisz- będą wyglądać pięknie.
    http://rose-in-the-dark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlategi ja nie lubię poprawiać spr. bo zawsze dostaję gorszą ocenę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona dostała 2- z poprawy a 1 bez poprawy :D hahaha

      Usuń
  6. tez mi się podobają białe meble :D

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w szkole zazwyczaj jest tak że jak mamy poprawę to jest ona sto razy gorsza niż ten pierwszy sprawdzian ;| Więc jedna wielka masakra.
    Ja mam czarne mebelki w pokoju ;D
    pozdrawiam i obserwuję ;)

    http://mojakolorowacodziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nienawidzę poprawiać sprawdzianów, zawsze dostaję albo gorszą albo taką samą ocenę.
    Posiadam białe meble w pokoju od niedawna i wyglądają bosko *.*
    +obserwuje ;)

    perdidolacabeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Potrafisz w krótkim tekście zaciekawić i wciągnąć w rozmowę. :-) Zdajesz się być bardzo sympatyczną osobą. Obserwuję! ;-)

    magiaiwyobraznia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń