8 października 2013

Luzik.

Heej :)
Dzisiaj na 7 do szkoły i do 15.20, w tym poprawiałam matematykę, pisałam sprawdzian z chemii i mam już luz.  Jutro tak jakby lekcji nie mam bo kino, a w czwartek biegi z okazji dnia patrona. Tylko piątek i mamy długi weekend :D.  Od rana chodzę śpiąca, nie wiem co się dzieje za bardzo, a poszłam spać przed północą. Aktualnie jestem u mamy w pracy, mam laptopa ze sobą, więc jest i dostęp do internetu i coś mogę napisać :D. Dobra, lecę coś zjeść , posiedzę jeszcze na laptopie i wracam do domku ! ;)
Możecie zobaczyć nową bluzkę którą ostatnio kupiłam. Pokazywałam ją we wcześniejszym poście w kawałeczku. 
Jak spędziliście wtorek ? 

22 komentarze:

  1. Ładna ta bluzka <33

    Serdecznie zapraszam <3

    http://gabaa-gabiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja spędziłam wtorek w szkole + uczeniu się. :C
    I ślicznie ubrana jesteś <3

    Zapraszam do mnie: zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ty fajnie piszesz *o* obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja to na sprawdzianie z anglika siedząc sama przed biurkiem nauczycielki :/
    iwibloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog ;)
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie :)
    kasti-kaasti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic ciekawego u mnie. Fajna branząletka.
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też idę jutro do kina, ale w czwartek niestety mam lekcje. Bardzo ładna bluzeczka. Pozdrawiam i zapraszam :D
    http://princessoffashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wtorek spędziłem chory w domu :x
    Ja w piątek mam wolne, więc długi weekend też mnie czeka :3 Bluzka fajna! :)

    Obserwuję! :)

    poznawacsiebie.blogspot.com <-- Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fotogeniczna to ty jesteś!
    Ja dziś miałam tylko spr. z fizyki xD
    Dobrych ocen! :D
    Oł yeah wolne do wtorku ^^

    http://margarett-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za komentarz na moim blogu i mam nadzieję, że jeszcze wpadniesz :P http://peaceee-loveee.blogspot.com/
    Ps Fajny bloooog

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia na biegach :) fajne zdjęcia :)
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. BOSKA BLUZKA *.* Gdzie ją kupiłaś?
    No cóż wtorek minął mi w dobrym nastroju, może dlatego, że pierwszy był WF na którym niechcący potrąciłam pewną dziewczynę, za którą nie przepadam. A potem Technika na której mojej przyjaciółce nieźle odbiło ;o

    http://littlesmilefate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zdjęcia *.* Ja pisałam dzisiaj sprawdzian ;/ Jutro też piszę -,- no nic... hahaha xd no nw czy taki długi bo to 3 dni xd ale lepszy rydz niż nic :P http://kolorowozakreceni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia,mega pozytywne;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna bluzka *.*
    Gdzie ją kupiłaś?

    U mnie NN: www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. właściwie jaka jest tematyka bloga ? jeśli jest to pamiętnik, to powinnaś opisywać ciekawsze rzeczy niż siedzenie na laptopie u mamy w pracy ;_; Blog jest wg mnie niemiłosiernie nudny ale za to ma świetny design, a ty umiesz napisać to co chcesz przekazać. Zapraszam do siebie !
    little-phantom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie tak samo jjuż luzy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia świetne. ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. ładna bluzeczka ;)
    i boski blog ^^
    pozdrawiam cieplutko ;*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    ayuna-chan.bloog.pl
    jest u mnie mały konkurs, może cię zaciekawi? ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne zdjęcia *.* My mamy w patek skrócone lekcje z okazji rady pedagogicznej więc weekend zaczynam bardzo szybko. Mam nadzieje, że spr dobrze poszły.
    http://rose-in-the-dark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. o własnie długie weekend juz nie mogę się doczekać :D

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń