12 października 2013

Mix - Wrzesień

Heej ;)
W końcu dodaję Mix z miesiąca Wrzesień, przyznam, że trochę zapomniało mi się o tym, ale znalazłam chwilę i dodaję :3. Hmm. Co by tu napisać o Wrześniu ? Z jednej strony udany miesiąc, fajnie spędziłam czas z przyjaciółmi,ognisko, powrót do szkoły i spotkanie się ze wszystkimi. A z drugiej niestety nie, sprawdziany, choroba, złe dni. No ale Wrzesień się zakończył już dawno i mamy Październik, teraz tylko czekać na święta i Sylwestra, hah ! :D  Jak Wam minął Wrzesień ?
♥Słówka-Angielski  ♥Ja  ♥Moje i Pati buty  ♥Poranna Ja  ♥Nowa torebka  ♥Maleństwo  ♥Po szkole  ♥Przepisywanie zeszytów  ♥Ja

*Zapraszam na bloga Violi  i Sandry ! :)
Możecie nadal zostawiać linki do bloga w komentarzach  :3.  
Do jutra ! :*

18 komentarzy:

  1. Fajny mix. słodki kotek

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny mix ;D i z chęcią czytam bloga :D zapraszam do mnie
    http://pamietniknatalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój mega fajny :D
    Zalukja na moj :P
    http://rozdzialzmogepokreconegozycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeejku dziękuję *.*
    Super zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, dziekuje, strasznie mi miło ze zapraszasz ludzi na mojego bloga haha :) jak bede pisać notkę, to twoj blog rowniez sie w niej znajdzie. pozdrawiam :)
    sanderusbloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny mix :)))) wrzesień minął mi bardzo pozytywnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ten miks zdjeć :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny mix. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wrzesień jak zwykle na nauce :C
    Ale było parę fajnych zdarzeń :D

    Zapraszam do mnie i świetny mix : zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Na każdym blogu musi być zdjęcie autorki, która zasłania swoje usta rękawem ._.

    sashabloggy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny mix, a najlepszy słodki kiciuś <3 :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny mix :D Mi się podoba ostatnie zdjęcie i zdjęcie nóg :D
    Mój wrzesień minął na przestawianiu się na tryb szkolny :D
    Pozdrawiam <3

    http://szukajac-perfekcji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. 7 zdjęcie prześliczne :D
    fajny miks :P

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi wrzesień upłynął tak sobie. Najfajniejsze ostatnie zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma to jak myśleć już o sylwestrze :D No i tak ma być! :>

    OdpowiedzUsuń