19 października 2013

Remoncik.

Hej ! :)
Na wstępie : odzyskałam kartę do aparatu, okazało się, że leżała pod łóżkiem. Zawsze tak mam, dużo rzeczy leży u mnie na łóżku a później się gubią i znajduję je po paru dniach. No nic, ważne, że mam i mogę robić aparatem zdjęcia.Uff.  W końcu mam chwilę na napisanie posta, niedawno co skończyłam składać w pokoju bo miałam mały remoncik. Zaraz idę coś zjeść i czytać Balladynę, może do poniedziałku przeczytam, w co bardzo wątpię.
Wtorkowe. 
Jak spędzacie weekend ? Jakieś plany ?

22 komentarze:

  1. Plany : Dziś było sprzątanie pokoju a jutro nauka ;c

    Zapraszam na nowego posta: zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy10/19/2013

    Ciekawie tutaj, meble oglądałaś ??
    Chude nóżki masz :( pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z tymi rzeczami w łóżko to tak samo jak u mnie XD ;)))

    // Klikniesz na moim blogu w baner Sheinside? To dla mnie ważne <3
    nierealniie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja weekend spedziłam na przedstawianiu w pokoju,a co sie z tym wiaze...sprzatenie.
    Na 2 zdjeciu masz mega grzywkę :3


    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie pod łóżkiem zazwyczaj są ubrania i czasem kluczę, więc jak coś zgubię to wiem gdzie szukać xd
    Fanie, że Ci się znalazła karta. ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna masz tą torbe;d

    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam ;) www.xclaptrap.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :)
    majtynak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna torebka ;)
    Też tak mam z "gubieniem" rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też mam zamiar zrobić malutki remoncik w pokoju ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. też znajduje różne rzeczy w takich miejscach haha :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz.
    http://my-live-sandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja karty do aparatu pilnuję jak oczka w głowie :)
    www.milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja spędzam weekend z matmą i polskim, cudowne połączenie. Przerabiałam już Balladynę, ale chyba jej nie przeczytałam za nudna jak dla mnie i do tego ten język, nie przemawia do mnie ;>

    + bardzo chcę Cię zaprosić na mojego bloga, zbieram czytelników chciałabym, aby ktoś poczytał moje opowiadanie i ocenił czy się podoba czy nie, bardzo by mi zależało na Twojej opinii ;)

    http://67igrzyskaoczamijulites.blogspot.com
    Pozdrawiam
    J

    OdpowiedzUsuń
  14. Koniecznie pokaż swój pokój po remoncie ;3
    Możesz mnie o tym poinformować, sama muszę niedługo zaplanować pokój, a lubię oglądać czyjeś ;)
    http://everyday-smart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy10/20/2013

    daj zdjęcie jak wygląda teraz twój pokój

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chyba wybiorę się na zakupy <3 Muszę też pouczyć się na matmę za czym niezbyt przepadam ;/ Jesteś śliczna! No i koniecznie musisz porobić zdjęcia nowemu pokojowi żebyśmy mogli go zobaczyć, osobiście mi też przydałby się mały remoncik *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. pokaż pokój po remoncie !!!

    świetny blog , obserwuje i zapraszam ;3
    http://tyska-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny blog Strasznie miło się czyta Widać że masz talent do pisania. Rób dalej to co robisz Zapraszamy również na naszego bloga miło by było gdybyś zaobserwowała i zostawiła miłe słowo --------------------------> http://oliviandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. boski desing :)

    appiappi.blogspot.com Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  20. to dobrze, że kartę znalazłaś ;p heh ja też musiałam czytać balladyne ._. - tak nie lubię czytać lektur szkolnych , powodzenia, zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń