28 października 2013

Smerfetka.

Hej :3
Po szkole gdy wracałam razem z koleżanką, poprosiłam ją o zrobienie paru zdjęć na bloga, wybrałam tylko 2 bo reszta nie nadaję się za bardzo do publikacji. Z racji tego, że u mnie w ostatnim czasie jest ciepło to dzisiaj postawiłam na niebieską skórę, bluzkę ze smerfetką, zwykłe czarne rurki i trampki, niby zwykły strój a wygodny :D
/ skóra - butik / bluzka - cropp / spodnie - targ  / trampki - sklep w mieście /
Jak spędziliście poniedziałek ? 
Zapraszam  : ASK.   Instagram

40 komentarzy:

  1. Genialna stylizacja. :D
    Świetny kolor włosów.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne blozka! Miałam ją kupić;D przefarbowałaś włosy?

    amolsandamols.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkoszulek jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajna koszulka :)
    obserwuje
    hola-felipe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja <3
    Z resztą ty jesteś śliczna !

    Zapraszam na nowego posta: zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ladny outfit ja mam bluze ze smerfetka :D ^^


    Framlii.blogspot.com
    Pozdrawiam z Holandii !!!
    Co powiesz na wzajemna obserwacje ? Przeczytaj post i napisz w komentarzu oke jak tak :D

    OdpowiedzUsuń
  7. poklikałam trochę w oasap tak jak prosiłaś :) w efoxcity i rings&tings też :D świetna jest ta bluzka *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna bluzkeczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna bluzeczka <3
    zapraszam do mnie :) za każdą obserwację i komentarz się odwdzięczę
    http://red-hairedfashionista.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta bluzeczka bardzo. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D
    http://princessoffashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie! jesli mozesz to kliknij w linki sheniside u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny ten t-shirt ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzka bardzo mi się podoba :) Zapraszam do siebie, ja już obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jejku ale ja ci zazdroszczę takiej wytrwałości w blogowaniu ♥

    http://el0domcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny post :>

    http://fashion-and-manicure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna bluzeczka *-*
    Zapraszam :) adzia-nika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszm do mnie, jest konkurs, w którym jest do wygrania promcja bloga na dwóch fanpejdżach o iloścą 81.000 i 50.000 fanów/lajków
    Losuję 7 blogów,może to właśnie twój BLOG zostanie wypromwany na tak dużej ilości fanów ! :)
    http://ideas-style-inspirations.blogspot.com/

    Jeśli Cię to nie interesuje to co ty na wspólną obserwację ? Jak tak to zacznij a ja się ODWDZIĘCZE ! :**
    Ps.Bardzo ciekawy i interesujący blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszulka świetna jest! :)
    Muszę pouczyć się na matmę i niemiecki :/ ale ogólnie spoko dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie tak na luzie :)
    A ja mam wolne caly tydzien wiec dzisiaj nic nie robilam hehe :dd
    witkaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocza bluza ♥

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ♥
    Pozdrawiam ! ♥ ; *

    OdpowiedzUsuń
  21. Super t-shirt! Zapraszam do siebie i wspólnego obserwowania jeśli zechcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się ta bluzka!
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | nowa notka :) zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. hehe fajna bluzka <3
    łądna jesęś:3
    +spełniłabyś też moje marzenie gdybyś kliknęła w jakikolwiek obrazek ubrania na dole najnowszego wpisu
    chodzi o współpracę więc będzie wspaniale i dziękuję <3
    uszatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ładna, ładna... Czy mi się zdaje...czy przefarbowałaś znów włoski ? :D


    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna stylówa *.* i zapraszam do mnie

    http://pamietniknatalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzisiaj byłam w szkole, później na treningu i tak jakoś mi dzień zleciał. Ładne buty. :)
    Obserwujemy?
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Super ta koszulka.

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Such a cute shirt. Can we follow each other? Love
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda,że nie ma więcej zdjęć,z przyjemnością bym obejrzała.

    http://hugolajna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. smerfetka<3 :DD

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. słodka bluzka:*) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  32. super bluzeczka ;-))

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny blog, fajnie piszesz c; czego chciec więcej?
    + obserwuje
    pozdrawiam i zapraszam :
    tuchaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. swietny post : ))


    Zapraszam do mnie :
    http://nathalie-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń