12 października 2013

Słodkości.

Hej Hej ;3
Sobotę przeznaczę chyba na leniuchowanie, posiedzę trochę na blogach, po komentuję, może później obejrzę jakiś film albo będę gadać na skype. Będąc dzisiaj w mieście wstąpiłam na chwilę do Lidla po jakieś słodkości , aj wybór to był duży ale padło na żelki i shake o smaku truskawkowym. Nie wiem czy wiecie ale lubię prawie wszystko co jest truskawkowe *.*  Uzależnienie, hah :D.   Ktoś też tak ma ? Lubicie słodycze?
Wieczorem postaram się dodać mix zdjęć z września, trochę późno ale zapomniało mi się :x. Wybaczcie.
Jak ktoś chce to może w komentarzu pod postem zostawić linka do bloga, a ja wybiorę jeden blog i linka do niego dam w następnym poście :3
Miłej soboty ! ;*

21 komentarzy:

  1. Emcilincia10/12/2013

    Ja też uwielbiam słodycze najbardziej lubię czekoladę potem lody i żelki ;)
    A to mój bloog natropiepottera.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham slodycze ! < 333 Love forever . Nie ma to jak leniuchowanie . ALe po tygodniu w szkole ,trzeba ! ^-^
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmm pychotka :D Ja również lubię truskawkowe słodycze ,no i oczywiście lubię same truskawki . Pyycha !
    http://style-fashionnn.blogspot.com/ ]

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog i naprawdę jest tu bardzo tematycznie :) tak dalej ! zapraszam do mnie
    http://pamietniknatalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mmmmmm narobiłaś mi smaku <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj ja też zamierzam dziś leniuchować ;)
    Mam mega ochotę teraz na żelki i to Twoja wina ;P
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem uzależniona od czekoladu xd
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmm ! Super słodkości :)
    Ja niestety jestem na ,, diecie " hehe.

    Zapraszam do mnie na nowe posty i liczę na zostanie na dłużej :)
    zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, shake... Zrobiłaś mi smaka ;__;
    Idę do sklepu XDDD

    Pozdrawiam i życzę weny :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny masz nagłówek bloga *.* Ja też sobotę spędzę w domu, tym bardziej, że jestem chora ;< Ale bym sobie zjadła takie żelki <33 Mniam!

    obserwuję
    http://in-love-with-my-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardziej lubię naturalne truskawki, ale gdy ich nie ma muszę się zadowolić tymi sztucznymi, ale tez są smaczne ;)
    www.titkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Smaku mi narobiłaś...Zwłaszcza tym shake...
    Też chce to wypić !


    Obserwuje i liczę na to samo: http://ann-anuula-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem uzależniona od słodyczy <3333
    http://fremione-fredhermionahp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Narobiłaś mi smaka!
    Nie ładnie, kurde jade do Lidla xDD

    http://margarett-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog :D Też lubię słodycze o smaku truskawkowym xD
    Link do mojego bloga: patricobmx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy blog :)
    Słodkości <333
    Obserwuję :)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mmm.. żelki <3 Żeś mi smaka zrobiła ! xD
    Uwielbiam słodyczeee ! <33

    Pozdrawiam Klaudia!
    //www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja za to zjem wszystko co zawiera chociaż odrobinę czekolady :D Czekolada to mój raj na Ziemi :D
    Ja sobotę spędzam tak samo jak Ty - czyli leniuchując i przeglądajac blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmm, też lubię słodycze,a najbardziej żelki x3
    Bardzo podoba mi się wygląd twojego bloga, no i oczywiście posty. c:

    clannad-opowiadania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. MMMM..<3
    Mniam ,Też bym sobie wypiła takiego shake:))
    Zapraszam do mnie www.noskinoski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kto nie lubi słodyczy, ale narobiłaś smaaka :]]

    OdpowiedzUsuń