1 października 2013

Z wakacji.

Heej Heej :)
Pogoda nie dopisuje ostatnio, nie wiem jak u Was ale u mnie zimno, na dodatek byliśmy dzisiaj na dworze na wf ! Na razie zachorować nie chcę po raz kolejny, ponieważ później dużo nadrabiania a w piątek jadę do Warszawy na 2 dni , jutro dokładnie wszystko będę wiedzieć z dziewczynami co i jak :)
Na wakacje chciałam pojechać do Warszawy ale nie udało się,  na następne może pojadę bo mam tam rodzinę a w szczególności moją malutką siostrzyczkę za którą się strasznie stęskniłam. ! :)
Zdjęcie z Wakacji 2013.  
Miałam dzisiaj już nic nie pisać bo nie miałam żadnych zdjęć ale znalazłam jakieś na instagramie i jest post ! :) Posiedzę jeszcze chwilkę, skończę pić herbatę, spakuję się i idę chyba spać wcześniej :3. 
Ja tu tak zanudzam i zanudzam, a co tam u Was ciekawego ? Też macie już dosyć szkoły ? 
 Ma ktoś z Was Instagrama ? <-- Zapraszam ;)
Dobranoc

7 komentarzy:

  1. Szkoła jest nawet znośna, gdyby nie te zadania domowe i uczenie się nikomu nieprzydatnych rzeczy.

    the-world-of-fucksucker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też jest strasznie zimno i często mamy wf na dworze, co m inie odpowiada, bo tak jak Ty nie chcę być chora :C
    Życzę udanego wyjazdu do Warszawy ♥
    Bardzo fajne zdjęcie - takie wakacyjne i optymistyczne ♥
    Pozdrawiam <3

    http://szukajac-perfekcji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też ma instagrama :) Ogólnie uważam , że to fajna sprawa.

    http://wwithmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam ferie ♥

    zuki-berlin.blogspot.com
    wpadnij :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie tez zimno,o bosz w piątek mam mieć wf na dworze,przeciez zamarznę.:D
    Niestety nie mam instagrama.
    Ślicznie wygladasz w tym kolorku.
    Jeju jak ja chcę do warszawy <3
    Co to twojego pytania odpowiedziałam na nie pod woim komentarzem u mnie. :)

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah... Zawsze chciałabym mieć młodszą siostre.... a mam starszą xd Mam nadzieje że będziesz się świetnie bawić w Warszawie ;3
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjecie.Ja tez jadę w piątek do Warszawy na wycieczkę, ale niestety tylko jedno dniową.
    http://rose-in-the-dark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń