7 listopada 2013

'Chce się żyć'

Hej ! :)
W ostatnim czasie nic ciekawego się nie dzieje, jednak postanowiłam coś tutaj napisać, żeby nie było, że zaniedbuję bloga czy coś w tym stylu. Szkoła, lekcje i tak dalej, na całe szczęście tylko jutro i wolne parę dni. Wracam ze szkoły po 15, na dworze po woli robi się ciemno, nawet nie mam jak zrobić jakiś normalnych zdjęć na bloga, pogoda również nie dopisuje, od paru dni pada i jest zimno - zdecydowanie nie lubię jesieni.
Wczoraj byłam razem z klasą na filmie ' Chce się żyć ', szczerze mówiąc z jednej strony poszłam z ciekawości na film a z drugiej żeby nie być na lekcjach. Myślałam, że film będzie bardziej ciekawy ale niestety tak nie było. W sumie to tylko moje zdanie, każdy może uważać inaczej. Byliście na filmie ' Chce się żyć' ? Co sądzicie ? :)
Zapraszam - ASK.
Miłego dnia ! :*

35 komentarzy:

  1. Nie oglądałam ;(
    Ja też nie lubię jesieni,za tą pogodę.Ale,za niedługo ferie! ;)

    Barwyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracanie w ciemnościach po szkole jest okropne.. Ja mam to codziennie :\
    Nie byłam na tym filmie.

    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie z jasnymi zdjęciami też niesty ciężko ;c

    MÓJ BLOG ~~ niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajni, że wracasz po 15, ja mam codziennie 8 lekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie oglądałam tego filmu :P
    Fajne zdjęcia.
    Zapraszam: zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie byłam jeszcze na tym filmie ale kto wie? I masz rację pogoda - dołująca dziś zwolniłam się z lekcjii bo źle się czułam.

    amolsandamols.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie lubię jesieni :/ Na filmie niestety nie byłam :/ Fajne zdjęcia ^^


    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na takie rózne wycieczki chodzę tylko dlatego, żeby nie mieć lekcji :D Nie byłam jeszcze na tym filmie

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  9. oj no niestety nie ma już tych świetnych warunków do robienia zdjęć ;/ nie byłam jeszcze na tym filmie XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje :DD



    Barwyy.blogspot.com
    FlowerPowerove.blogspot.com
    Redd77.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ;) zapraszam do mnie loovki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie byłam na tym filmie ;)
    Fajne zdjęcia :D
    xoxo
    maly-ale-wielki-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. chciałabym wracac do domu po 15 na pocieszenie Ci powiem ze np w poniedzialek mam zajecia do 19,30
    :D zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie byłam ,ale słyszałam i wydaje mi się fajny

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie na tym filmie nie było, rzadko jeździmy do kina, częściej do teatru ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie oglądałam tego filmu :D
    Boskie focie:*

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam.♥

    OdpowiedzUsuń
  17. niestety nie widziałam tego filmu :(
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie tak samo, jak wracam do domu jes ciemno ;-; nie byłam ;(
    zapraszam
    valia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy11/08/2013

    a czm słaby ? (film)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jakoś tak, nie zaciekawił mnie ;)

      Usuń
  20. Anonimowy11/08/2013

    *powoli -.-

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zaczęłam oglądać pretty little liars gdy tylko pierwszy odcinek pojawił się na kinomaniak. Tak się wciągnęlam, że ojj, nie ma opcji, żebym przestała ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie byłam ale fajny tytul ;)
    obserwujemy? :) odpisz
    http://regebox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Też nienawidze jesieni ! zdjęcia robie kamerka i tak jest do nieczego słabe światło niestety . A jeśli chodzi o rings&tings mi i mojej BFF paczka nieprzychodzi od dobrych 2 mies nie wiem co sie dzieje o.O

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie oglądałam tego filmu jeszcze. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładny blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się film bardzo podobał ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze niestety nie byłam na tym filmie :C
    ZAPRASZAM DO MNIE ! :D
    http://chwila-w-obiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. nie byłam jeszcze na tym filmie.

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam jeszcze przyjemności oglądać tego filmu. Fajne zdjęcia.;)
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) psychicw0rld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeszcze nie oglądałam, ale mam w planach:)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny blog ;) a filmu nie oglądałam :)

    -----------------------------------------------------------

    zuzaa-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja byłam na filmie i tak szczerze niezbyt mi się podobał :P

    http://danceismylifeeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń