22 listopada 2013

Dzień Patrona.

Dobry wieczór ! ;)
Na początku dziękuję za 520 obserwatorów, oby tak dalej ! Blog mam prawie od dwóch lat i jest juz Was więcej niż pół tysiąca. Inne bloggerki mają po 2 czy tam 3 tysiące, ale jak dla mnie nawet te 500 obserwatorów to duży sukces ! Nigdy nie myślałam, że blog zajdzie tak daleko i osiągnę takie statystyki. Kocham Was ♥
Z racji tego, że dzisiaj w mojej szkole był apel z okazji Dnia Patrona musiałam przyjść na galowo. Zrezygnowałam ze spodni a postawiłam na spódniczkę,  biała bluzkę z rękawem 3/4 do tego balerinki w których latałam później po mieście i małą torebkę. A tak w ogóle to dostałam medal i dyplom za Bieg Patrona który był w Październiku, hah. Ogólnie to jestem kiepska ze sportu, nie lubię ćwiczyć na wf, szczególnie jak jest siatkówka ale w sumie taki medal to też pamiątka ! ;) 
Lecę coś pooglądać w TV przy okazji pokomentuję blogi.   Jak tam u Was? Podoba się ?

28 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja :)
    Ja nie lubię chodzić na galowo hehe.

    Zapraszam na nowego posta: zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zareklamuj mnie proszę ;** odwdzięczę się ;** http://loovki.blogspot.com/
    I zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja znowu uwielbiam siatkówkę :D no i gratuluję obserwatorów :)

    ps. mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki z ostatniego posta na moim blogu? bardzo mi na tym zależy :) oczywiście postaram się jakoś odwdzięczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w szkole nie ma takich dni ;cc

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny outfit :)
    http://dreamandhappy1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja musiała wyglądać super :)
    Ja tam lubię siatkówkę ;]
    Pozdrawiam.
    maly-ale-wielki-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna bluzka!:) Ja zawsze na akademie chodzę w spódnicy ponieważ występuję z kołka i nie wypada stać w I rzędzie w spodniach!

    Pozdrawiam:3
    amolsandamols.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne balerinki :) moja szkoła obchodzi dzień patrona w przyszły piątek, ale ja nienawidzę ubierać się na galowo, pewnie i tak skoczę w jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś urocza :) . Blog bardzo przyciągnął moją uwagę zarówno świetnymi postami jak i bardzo dobrym wyglądem bloga♥ . Nie przestawaj pisać i pewnie w końcu zaobserwuję :) .

    www.ohjullie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mam patrona szkoły ;p Fajny strój ^^

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję 320 obs:) bardzo fajny post:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/christmas-inspirations.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ! Prowadzisz bloga już od dwóch lat ? Gratuluję zapału, chęci i takich osiągnięć ! mam nadzieję, że ja też wytrwam tak długo ;) Strój bardzo ładny, fajnie, że dostałaś medal za bieg :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulujee♥ mi sie chyba nigdy nie uda nawet do 50-tki dojść!
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki ładny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie się podoba ;)
    Witam w klubie, też nie lubię siatki...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny Blog <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne balerinki! <3
    obserwacja za obserwację? jeśli tak napisz o tym u mnie w komentarzu! :))

    http://tyska-tysska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie :)

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajna stylizacja , zapraszam do siebie zdrowawiedza.blogspot.com
    obserwujemy ??:>
    pozdrawiam !:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Super blog, normalnie cudownie piszesz a ja przeglądam Twojego bloga i przeglądam, hah.
    Może zaobserwujesz? Polajkujsz na facebooku? Odwdzięczę się tym samym.
    http://senioritasunshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. wow 520 obserwatorów to duże osiągniecie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Really nice blog

    Please visit: http://trendybutterfly.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  24. ja tam zawsze mam problemy z ubieraniem się na galowo ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. Skąd torebka? Ja też niedawno miałam dzień patrona. :)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń