1 grudnia 2013

Mix - Listopad

Hej ;)
Ale ten czas szybko zleciał, niedawno były wakacje a dzisiaj już 1 grudzień. Jeszcze z 2 tygodnie i święta a później sylwester. Kto się cieszy ? :)
Dzisiaj zamiast normalnego (?) posta dodaję mix z miesiąca Listopad. Bez przedłużania , zapraszam do oglądania a ja chyba idę czytać ' Antygonę '. Czytał ktoś ?
♥Ja ♥ Dzień Patrona ♥ Nowy wygląd ♥ Zdjęcia na polskim ♥ Sukienka 
♥ Rysunek ♥Ja ♥ Frytki w Twierdzy ♥Butki 
+
Zapraszam do klikania w banner ' Sheinside '  który znajduje się po lewej stronie. Każdy kto kliknie niech napisz, że to zrobił i zostawi link do bloga. A w następnym poście udostępnię link do bloga :) Tylko bez oszukiwania ! :3

41 komentarzy:

  1. Anonimowy12/01/2013

    myslałem że ten rysunek to chibi, pocwicz rysowanie bo narazie ci to nie idzie

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny rysunek ;)


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. My już sie strasznie cieszymy, że tylko kilka chwil i święta oraz sylwester ♥
    Fajny mix : )

    http://zgubione-w-swiecie-marzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny mix :)
    czytałam Antygonę:)
    + kliknęłam :)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ja widzę rysunek Kamila Bednarka? *o*

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny mix i z chęcią poklikam w banner Sheinside :)

    Zapraszam na nowego posta: zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kliknęłam! :*
    Właśnie skończyłam przerabiać Antygone!
    Krótka jest, da się zrozumieć, prosty dramat,
    ale ten język... grr :D
    Pozdrawiam :)

    http://margarettt-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja się cieszę, nie czytałam
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia i fajny pomysł na urozmaicenie notek :) Ja już obserwuję i zapraszam do mnie :)

    http://pamietniknatalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kliknęłam. Ładny rysunek. Śliczna jesteś.
    zajaczek111.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. kliknęłam ;) http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęciaa,
    kocham frytki *_*

    obserwuję i zapraszam do siebie na nowego posta,
    worldnastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. oczywiście że czytałam jak na lekturę to bardzo przyjemna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. prześlicznie rysujesz <3 Uwilebiam takie miksy.Właśnie niedawno były wakacje a tu dwa tygodnie do świat :D

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. super blog ;)

    zapraszam do nas, nowy post: http://boss-y.blogspot.com/2013/11/muzyczny-listopad.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. lubię takie mixy:)

    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja czytałam Antygonę, ale to było 3 lata temu ;o jeszcze w gimnazjum :)
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny mix :)
    zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie czytałam :)
    fajne zdjęcia , wygląd ładny :3
    zapraszam , mogłabyś kliknąć w banner sheinside ? Mega ważne , z góry dziękuję :3
    iitiismyliife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj czytało się czytało. A przed Tobą jeszcze wiele lektur. Pozdrawiam i życzę wielu sukcesów w szkole.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia :*:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czytałam :P
    Fajny mix :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy12/02/2013

    Na 1 zdjęciu masz obcięte włoski ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślała, że mi tylko tak szybko czas leci ;) Antygonę czytałam, szczerzę mówiąc niezbyt ciekawa :) W baner klik-łam :D

    Life-wiktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Kliknęłam nawet 3 razy ^^
    Śliczne pierwsze zdj. *.*

    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny Blog <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe zdjęcia;))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny mix :D teraz to mam ochote na frytki :D poklikane w baner ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się ten rysunek Bednarka ;D Kliknęłam w baner Sheinside.

    OdpowiedzUsuń
  30. Czy na rysunku jest Bednarek? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy12/03/2013

    piękna piękna ty <3 4 zdjęcie <3
    twój słodki patersonek <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne zdjęcia :)
    w banerek kliknęłam oraz obserwuję Twojego bloga :)
    pozdrawiam :* http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja lubię oglądać bardzo mix-y.

    Może zaobserwujemy swoje blogi? Jeśli tak to zaobserwuj mój blog, a ja na pewno odwdzięczę się tym samym. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń