4 grudnia 2013

Ozdoby świąteczne.

Hai ! ;)
Miałam wczoraj napisać post ale trochę późno wróciłam do domu, nie włączałam nawet laptopa bo byłam zmęczona. W sumie to wczorajszy dzień uważam za jak najbardziej udany, pomijając tylko to, że bolały mnie nogi od koturn to było fajnie ;). Za to dzisiaj w szkole miałam 2 zastępstwa, reszta lekcji minęła szybko i mogę napisać, że nawet były luźne te godziny, a nawet udało mi się zdobyć 4+ z informatyki, dobre i to ;)
A tak w ogóle to dzisiaj udało mi się pojechać do panoramy i poszukać prezentu dla koleżanki którą wylosowałam na klasowych mikołajkach. Prezent kupiłam, więc nie muszę się przejmować tym na razie, w piątek tylko muszę wziąć do szkoły i dam koleżance, myślę, że się spodoba jej :)
Przy okazji kupiłam łańcuch taki koralikowy różowy i urocze kokardki które po przyczepiłam na ścianę i tablicę korkową. W tym roku postanowiłam, że na ścianie powieszę jakieś dekorację świąteczne, myślę nad lampeczkami ale jeszcze zobaczę, jak na razie wisi łańcuch i kokardki :) Może niedługo dam jakieś zdjęcie ;)
A Wy w tym roku ozdabiacie pokoje ?  Co tam ? 

Zapraszam na bloga Wiktorii ; )
 Zapraszam do klikania - Sheinside   Pytanka? - ASK 

19 komentarzy:

  1. ja nad ozdobami na święta się jeszcze nie zastanawiałam :)
    Świetnie wyglądasz w okularkach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że czymś ozdobię pokój, ale to jakieś pojedyncze akcenty, żeby wszystko było spójnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam przez cały rok ozdobiony światełkami :)
    Zapraszam do siebie :)
    Mogłabyś mi poklikać w banery ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jak zwykle ozdobię pokój lampkami i może zagości jeszcze mini choinka.
    Ja dzisiaj nie miałam ostatniej lekcji ( matematyki ) z czego strasznie się cieszyłam :D

    Zapraszam na nowego posta: zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo okularki ;3
    Gratuluje ocenki ^^
    Wstaw zdjęcie tego co kupiłaś koleżance i Twojego, udekorowanego pokoju :3

    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ozdoby świąteczne i tą atmosferę... ach :D ozdabiam, ozdabiam! :)
    Pozdrawiam i obserwuje
    http://nejfan-13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też zaczynam się zaopatrywać w różne takie pierdółki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne ozdoby:)
    ja już mój pokój prawie skończyłam ozdabiać...

    zapraszam na Konkurs:
    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja w sobotę zabieram się za dekorowanie mojego pokoju :)

    oliwia-diary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja się właśnie zastanawiam, czy nie kupić spreju i nie udekorować okna i właśnie też się zastanawiam nad lampeczkami, ale jeszcze troszkę mamy czasu :) mam nadzieję, ze koleżance się prezent spodoba :))

    http://dieeeyoung.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jak co roku do mojego pokoju wstawiam małą sztuczną choinkę :)
    A na mikołajki w szkole zbieramy się wszyscy i to przewodnicząca rodziców naszej klasy robi paczki. Wolę taki sposób, bo tak to ktoś się będzie czepiał, że ten dostał tamto, tamten tego nie dostał....
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam takie postanowienia, bo jakoś w zeszłym roku było u mnie dość pusto. mega klimatycznie to zdjęcie <3
    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    paaulinkax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. niee ozdabiałam pokoju

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja planuję zakupić takie duże okrągłe lampki, żeby fajny efekt był świetlny. :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny blog :p
    Mogłabyś poklikać u mnie w ostatnim poście w linki oraz baner ? To dla mnie bardzo ważne ;**
    Obserwujemy ?
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pewnie, że ozdabiam, jak co roku ;)
    Zapraszam do mnie avenuefranche.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też muszę sie dziś wybrać po coś fajnego do pokoju :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na świąteczny konkurs :) http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/2013/12/giveaway-wygraj-30-do-sammydresscom.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też dostałam czekoladę truskawkową :D

    obserwuję i liczę na to samo,
    worldnastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń