8 grudnia 2013

Pomysły ?

Hej !
Jak minął weekend ? 
Sobotę spędziłam prawie cały dzień w łóżku, nawet poszłam spać na 2/3 godzinki. Jedynie pojechałam po południu do Panoramy po nowe spodnie których nawet nie kupiłam, za to w Rossmannie znalazłam pomadkę ' Baby Lips - Mint Fresh ' na którą polowałam od paru dni i w końcu ją mam. Ma ktoś może tą pomadkę ? Jak tak to jaką ?
Wczoraj próbowałam nagrać filmiki niestety nie wyszły za bardzo, więc nie wiem kiedy pojawi się nowy na kanale i blogu. Postaram się nagrać jeszcze raz coś w tym tygodniu. Macie pomysły na filmik ? Napiszcie w komentarzu ;)
ASK  / FB / INST.
Miłego wieczorku ! ;)

25 komentarzy:

  1. nie mam tej pomadki ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja to bym niezadowolona wróciła gdybym pojechała po spodnie a wróciła bez ;p
    pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. możesz nagrać po prostu zwykły filmik z życzeniami na święta dla czytelników;)

    OdpowiedzUsuń
  4. codziennie wchodzę na twojego bloga i stwierdzam że jest naprawdę super ! :D + co do pytania , to może nagraj ' tag z pytaniami' albo ' co robisz gdy wracasz ze szkoły ' lub ' filmik ze swoimi ulubionymi ciuchami :) mam nadzieję że pomogłam :) zapraszam do mnie

    http://pamietniknatalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna jesteś, lubię czytać twojego bloga. Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładniutkie zdjęcia ^^
    zapraszam do siebie :)
    mogłabym prosić o poklikanie w banery, głównie w OASAP ?
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post, śliczne zdjęcia ;3
    Pozdrawiam, obserwuje, zapraszam http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. oj niestety nie mam żadnych pomysłów :((

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrób filmik ,,Świąteczny tag" ;p

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na filmik .!
    :3
    nie miałam jeszcze tych pomadek

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. może zrobisz recenzję pomadki ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja zawsze jak jade po cos konkretnego to nigdy tego nie kupie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mam tej pomadki :) Tak to jest jak chce się nowe spodnie, ale gdy się chce- to tego nie ma :)

    obserwuję:*
    http://vogueswing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam do mnie kochana.. http://ewelynn.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. Może nakręcisz My morning routine.?
    Śliczne zdjęcia ;)
    xoxo
    maly-ale-wielki-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. pomysłu brak ale chętnie jakiś zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. sama próbuje coś nagrać ;c obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wyglądasz.:)
    znalazłam Cie na fb ( obs. za obs)
    obserwujemy ? ja już! :)

    http://subtelnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za komentarz, nie weźmiesz udziału?

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna *,*
    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja planuję sobie kupić pomadkę fioletową :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy12/12/2013

    Znalazłam Cię przypadkiem. Masz świetny blog. Zapraszam do mnie. ;)
    www.w-wielkim-swiecie.blog.pl

    OdpowiedzUsuń