24 grudnia 2013

Post Promujący.

Piszę tutaj, ponieważ miałam szczęście i wygrałam konkurs na post promujący. Szczerze mówiąc, to nie wiedziałam o czym napisać tą notkę, ponieważ dzisiaj jest Wigilia, więc powinnam wprawić Was w świąteczny nastrój, ale stwierdziłam, że jeżeli będziecie chcieć coś przeczytać o tym, jak spędzam Boże Narodzenie, to wejdziecie na mojego bloga. Tak więc, postanowiłam napisać o tym, co ostatnio siedzi mi w głowie, o małym marzeniu, które może kiedyś się spełni :)  Mowa tu o przyjaźni. Macie prawdziwego przyjaciela/przyjaciółkę? Ja nie i szczerze mówiąc, to w całym moim życiu była tylko jedna osoba, którą nazywałam tym mianem. Jednak, gdy przestałyśmy mieszkać w jednym bloku, ona znalazła sobie nowych znajomych, a teraz już mało się komunikujemy. W filmach i serialach prawie zawsze jest wątek o nieskazitelnej przyjaźni, o której marzą osoby, oglądające tą wspaniałą więź na ekranie. Ja również należę do tych osób, ponieważ przyznam się, iż zawsze chciałam mieć kogoś, z kim spędzałabym większość wolnego czasu, do kogo zwracałabym się po pomoc, gdy miałabym jakiś dylemat, kto by mnie rozumiał niemal bez słów, na kogo zawsze bym mogła liczyć, bezgranicznie mu ufać. Jednak życie pokazuje, że to wcale nie jest takie proste, jakby się mogło wydawać. Życie niestety nie jest jak film czy serial. Oczywiście, są w nich wątki wzięte z rzeczywistości, ale są one idealizowane. W normalnym świecie trudno jest znaleźć kogoś, kto nas nie oszuka, nie będzie niczego przed nami ukrywał i będzie szczery. Nawet osoba, z którą jesteśmy blisko, może nagle, bez powodu się od nas odwrócić lub okazać się nie taką, za jaką ją mieliśmy. Niedawno się o tym przekonałam. Ale mówi się trudno, może kiedyś znajdę przyjaciółkę... 

A teraz, z okazji tego, że dzisiaj jest Wigilia, życzę Wam zdrowych, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia, dużo prezentów pod choinką, wielu prawdziwych przyjaciół, aby fałszywe osoby omijały Was szerokim łukiem, dużo miłości i abyście wkroczyli w zbliżający się wielkimi krokami Nowy Rok z ogromną siłą i energią, by mógł być jeszcze lepszy niż 2013 :)

17 komentarzy:

  1. Ja mam przyjaciółkę :)
    Tobie również życzę wesołych świąt!

    http://happiness-29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadnę na twojego bloga : )

    http://sad-nes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świętą prawdę piszesz i na pewno wejdę na twojego bloga , bo czytając to naprawdę wydajesz się być ciekawą osobą i ja również życzę ci wszystkiego Najlepszego ! :)

    http://pamietniknatalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam dwie prawdziwe przyjaciółki ;* I Ty na pewno w końcu również znajdziesz przyjaciółkę ;3

    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę wesołych i miłych świąt! Oraz Szczęśliwego nadchodzącego Nowego roku!!
    Zajrzysz na mojego bloga ?? Byłoby mi bardzo miło :)) ;*
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny blog
    obser za obser? 😘❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Także wesołych świąt życzę tobie <3.
    kaaro-karo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne legginsy ;)) Wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog :) obs za obs? widziałam że zbierasz na grupie :) http://gabrysiaparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gostei de tudo que você falou ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje wygraniej :) wejde i obejze bloga :)

    http://sunsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Post promujący? Nie słyszałam o tym jeszcze. Fajna sprawa. :D Odwiedzę bloga. ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcie z lampkami :)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny blog! obserwuje i licze na to samo ;)
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne zdjecie.Zapraszam do zgłoszenia bloga spisownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń