22 grudnia 2013

Powrót do dzieciństwa.

Hej ! ;)
Wierzycie w to, że już za dwa dni święta ? Szybko minął ten czas, prawda ? Ubrana choinka ?
Pamiętam jak w dzieciństwie zawsze czekałam aż ktoś z rodziny przyniesie do domu choinkę i zaczniemy ją ubierać, niestety teraz nie cieszy mnie to tak bardzo jak kiedyś. Pewnie dlatego, że nie jestem już małym dzieckiem, jednak czasami chciałabym wrócić do dzieciństwa, do tego co było kiedyś, no ale trzeba żyć tym co jest teraz ;)
Nie chcę Was dzisiaj zanudzać więc życzę Wam miłego wieczorku a przede wszystkim Wesołych Świąt ! ; *
Chcielibyście post / filmik o moim dzieciństwie albo coś w tym stylu ?
PYTANIA ? 

**********
Konkurs na post promujący wygrywa :
Gratuluję ! ;)

54 komentarze:

  1. Mile widzianty filmik o dzieciństwie
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas tak szybko mija, że za chwilę 2014 rok! :)

    PS. Zapraszam do mnie na rozdanie, do wygrania Baby Lips Maybelline, eyeliner Rimmel oraz piaskowy lakier :)
    Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również życzę miłych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka słodka *.* Moja choinka dopiero we wtorek rano będzie ubierana ;)
    Pozdrawiam.
    maly-ale-wielki-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wielką chęcią obejrzę taki filmik <3
    Mam pytanko. Gdzie dokładnie mieszkasz ? Bo ja też w lubelskim ^^
    +obserwuję

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, pewnie zrób taki filmik :P
    uroczę zdjęcie ;))

    serdecznie zapraszam http://littlee-thiinggss.blogspot.com/
    jeśli mój blog ci się spodoba to zaobserwuj, a ja postaram się odwdzięczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Choinkę ubiorę dopiero w wigilie- taka tradycja.
    A co do posta o dzieciństwie to jesli masz ochote- jasne! Podziwiam, bo ja bym sie bała.
    www.stelku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam tak czasem sobie powspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej.. no racja. Już jutro poniedziałek a potem wtorek i wigilia.! Jej!
    Dopiero teraz zdałam sobie z tego sprawę ;_;
    http://livethemoment1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejciu jeszcze tylko 2 dni :D Choinka stoi od wczoraj xD
    Jaka słodziutka *,*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, te zdjęcia z dzieciństwa ;)
    // Widzę, że masz pasję, ja też, chociaż nieco inną, obserwuję Twój blog i zapraszam na mój :) http://patkostkirubika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym bardzo chciała zobaczyć post o twoim dzieciństwie :)


    my-live-sandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. jeśli już tak dobrze ci tu idzie , to może spróbowałabyś na yt i nagrała właśnie jakiś filmik :) z chęcią obejrzę filmik , fajnie jakbyś nagrała coś typu co robisz rano itp . ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetne zdjęcie, słodziak hehe :) Post/filmik o dzieciństwie? fajny pomysł :D Świetny blog + obserwuję

    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. tak ubrana i wesolych swiat :)

    obserwuje i zapraszam nowy post :)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś do mnie to jeszcze nie dochodzi, już za 2 dni święta ? ;o Czekałam na ten czas cały rok, a jakoś nie czuje tego klimatu. Kiedyś tak jak mówisz to było co innego, pamiętam jak byłam mała i ile to radości mi sprawiało :)))
    Z chęcią obejrzałabym filmik lub post o twoim dzieciństwie, czekam.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : luvkarolajn.blogspot.com ♥ (obserwuje)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jutro zaczynam ubierać ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. To ty na tym zdjęciu?
    Jaka słodka <33
    Zapraszam do mnie guska0guska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. oj tak strojenie choinki nie cieszy już tak jak kiedyś, skądś to znam**
    Obserwuje, pozdrawiam i Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny wpis! :)
    Zapraszam do mnie http://iiga-aa.blogspot.com/
    Jeśli spodoba Ci się mój blog to zaobserwuj, postaram się odwdzięczyć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja praktycznie nie pamiętam jak wyglądały moje święta jak byłam mała ;/

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja choinkę ubierać będę jutro. : DD Post o Twoim dzieciństwie - jestem na tak. ; PP Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  23. rzeczywiście szybko minął ten czas :3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja już mam ubraną choinkę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. okej, dodałam już ten gadżet :)
    także obserwujemy?:>>

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcie*.*

    Zapraszam do siebie: http://my-pink-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. jaka byłaś słodka <3
    ja w tym roku nie czuję tej magii świąt :c
    obserwuję ;)

    galaxyberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny blog. Nagraj filmik ^^
    Obserwujee :*

    OdpowiedzUsuń
  29. ale słodziak był z Ciebie :)

    Wspólna obserwacja?
    http://ogrodniczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. jak się jest coraz starszym totak swieta nie cieszą

    OdpowiedzUsuń
  31. Choinka ubrana, nie wierzę, że jeszcze chwilka i Wigilia ♥. Ja również życzę WSZYSTKIM Wesołych Świąt, dużo, wymarzonych prezentów na gwiazdkę, zdrowia, szczęścia i czego tam jeszcze sobie zapragniecie:)

    oliwiajasinska.blogspot.se ; jeśli spodoba Ci się mój blog to zaobserwuj:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Haha jakie słodkie kiteczki! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja w ogóle nie wierzę, że jutro wigilia. Gdzie ten cały rok przeleciał?
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne zdjęcie ;) Też lubię tak czasami wracać do przeszłości.

    Zapraszam jeśli Ci się spodoba zaobserwuj lub skomentuj *.*
    nabellandanabell1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. ja musze się przyznać, że ubierane choinki wciąż sprawia mi frajdę :) tyle, że teraz już bardziej zwracam uwagę na kolorystykę, to takie małe dzieło sztuki :)
    zapraszam:
    http://behindthisemeraldeyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. ja tam nadal lubię ubierać choinkę :) frajda jak nic :)
    zapraszam:
    http://behindthisemeraldeyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaka słodka! ♥

    http://little-black-cherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. No mnie się nie chce wierzyć, że już jutro wigilia. :o

    Wesołych Świąt! ♥
    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wesołych Świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ehh, ja w ogóle nie czuję świąt:( i gratuluję!
    Zapraszam- our-individual-world-of-fashion.blogspot.com :) Klikniesz w baner sklepu- SHEINSIDE na moim blogu? Ja w zamian zaobserwuję twój blog!:) WESOŁYCH ŚWIĄT <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale duuża różnica :D
    http://alieever.blogspot.com/ zapraszam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. A ja mam ubraną choinkę w kształcie kuli.:)
    Słodko na tym zdjęciu wyglądasz. :*
    Wesołych świąt.

    www.diamantesoblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. hah jak słodko <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawy post, super blog :)
    zapraszam: http://monkohito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczna fotka. Czasami dobrze jest powspominać sobie czasy dzieciństwa.

    Może zaobserwujemy swoje blogi?

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwieelbiam Twojego bloga! Obserwuję i czytam. Jeśli masz czas byłoby mi miło gdybyś wpadła :)

    http://ninaaa-ninaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. tez lubie ogladac takie zdjecia:))
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń