15 grudnia 2013

Świątecznie.

Hej misie ;*
Ozdabiacie w tym roku pokoje ?
U mnie już stoi mała choineczka a na ścianie królują urocze niebieskie światełka. Na początku miałam łańcuch koralikowy ale postanowiłam go zdjąć i teraz są światełka, może na drugą ścianę zaczepię, zobaczę jeszcze. Tylko mi tak szybko zleciał czas ? Jeszcze niedawno był września a już mamy grudzień, za tydzień wigilia a później sylwester. Minusem jest to, że nie ma śniegu, no na przykład u mnie brak, nie wiem jak u Was. :)
A właśnie ! Co do filmików,  nie wiem kiedy nagram kolejny i wstawię na kanał i bloga. Mam trochę z tym problem, bo nagrywam tabletem jak na razie, bo w aparacie głos mi się chyba zepsuł. 
Jak będę mieć nowy aparat to wtedy filmiki będą pojawiać się regularnie a przy okazji będą też lepsze zdjęcia! ;) 
Jakie plany na dzisiejszy dzień ?
Miłej niedzieli ! ;*

* Przy okazji chciałabym zaprosić Was na bloga Weroniki. Zapraszam do komentowania i obserwowania. Warto zajrzeć na jej bloga ! ;)

26 komentarzy:

  1. U mnie tylko mała choineczka będzie stała ;)

    Zapraszam do mnie na rozdanie :) Do wygrania jest piękna sukienka od Pretty Women -> http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2013/12/rozdanie-z-pretty-women-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ja już chce święęęta! poklikałam w baner sheinside parę razy, zaobserwujesz w zamian mój blog? ta-chwila-przemija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę zacząć dopiero przyozdabiać pokój..
    U mnie też nie ma śniegu, tylko kałuże ;c

    Zapraszam do mnie na konkurs :D

    //www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Olá, acabo de visitar seu blog e segui-lo. Lhe desejo foco, sucesso e força. Que conquiste muitas realizações através do mesmo. E também convido você e seus/suas leitores/leitoras a conhecer o meu blog: toobege.blogspot.com.br . Beijinhos e espero você lá também *0*

    OdpowiedzUsuń
  5. super zapraszam do mnie
    http://adziabadzia13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w pokoju stoi już mała choinka :) Ja śniegu też nie mam :/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie jak zwykle planem jest nauka :C
    Ja też jakoś przyozdobię pokój na święta .., Chociaż dla mnie to nie święta bo ma świecić słońce i nie ma być śniegu.

    Zapraszam na nowego posta: zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja oczywiście ozdabiam

    OdpowiedzUsuń
  9. nice!
    kisses

    http://naifdolls.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post!!!
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie niestety lampki nie są zbyt praktyczne, ale mój zwierzak poczuł już święta i ma przyczepiony na klatce kawałek łańcucha. ;)
    Cudowny blog, byłoby mi miło gdybyś zajrzała do mnie: http://stelku.blogspot.com/. ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem chora na dzisiaj nie mam planów. Ale nie moge doczekać się weekend'u :D
    http://monika-mooniika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też juz chce udekorować pokój ale na razie nie mam czasu. Pełno sprawdzianów i kartkówek, ledwo sama znajduje czas na pisanie, ale jak już znajdę to staram sie napisać rozdział lub dwa do przodu, zawsze można wstawić. Blog super, częściej wpadnę <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zawsze ubieram choinkę w Wigilię, a w klasie już dziś ubieraliśmy i dekorowaliśmy :D

    zapraszam do mnie :D
    www.yoolop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś leci... ech, szkoda gadać. Niedziela była moim pechowym dniem. Przecięłam sobie palec żyletką, poparzyłam się...
    welcome-to-the-black-parade1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie jak zwykle burza światełek :D
    wieczory są magiczne!
    bardzo tutaj fajnie - obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w tym roku oprócz choinki nie ozdabiam pokoju :P hahaha xd u mnie tez nie ma śniegu -,-' :D http://kolorowozakreceni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. loo juiz ozdobilas? :D ja pod koniec tygodnia : o ale zapewne jak co roku choineczka mala ale wiatelka teraz raczej na toaletke wezme nie nad oknem :D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog :) podobają mi się twoje zdjęcia i posty :D

    zapraszam na mojego bloga ; wiska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne lampki :)))) nie ozdabiam niestety pokoju na święta ale kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Konkurs w którym możecie wygrać post promujący waszego bloga! Ale to nie wszystko nagrodą pocieszenia dla wszystkich biorących udział jest dodanie jego bloga do ulubionych oraz linkowanie twojego bloga pod każdymi postami ! KONKURS! ZAPRASZAM! http://littlenikoletta.blogspot.com/2013/12/wygraj-post-promujacy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  22. Świąteczne ozdoby to u mnie standard, aczkolwiek jeszcze się za to nie zabrałam ;)

    Zapraszam na rozdanie http://kosmetyczneporadym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie śliczne zdjęcie *.* Ja pewnie postawie tylko choinkę na biurku xd i jakiegoś Mikołaja ;)

    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Najlepszą częścią świąt jest dekorowanie, te wszystkie światełka, aż się czuje magię świąt! :)
    Ja już chyba półtora tygodnia temu się za to zabrałam, na ścianach lampki, świeczniki, mikołajek, pościel, wszystko razem komponuje się dość świątecznie i podoba mi się to, jeszcze tylko śniegu za oknem brak. :<

    Życzę udanych świąt i pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń