20 grudnia 2013

Wigilia klasowa.

Hai. ;)
No to zaczynamy ferie świąteczne, w końcu pośpię dłużej, będę mieć więcej czasu i postaram się coś nagrać niedługo, a przede wszystkim spotykam się w następnym tygodniu z Karoliną. Może uda mi się wyciągnąć ją na jakieś zdjęcia, zobaczę jeszcze.  
Jak wigilia klasowa Wam minęła ?  Ja nie mogę narzekać na wigilię u mnie, było naprawdę fajnie i nawet śmiesznie, więc dzień uważam za udany. :) Co do ubioru to postawiłam dzisiaj na zwykłe jasne spodnie z Cropp'a które ostatnio kupiłam, szarą bluzę i bokserkę białą, na to kurtka, koturny i torba - czyli zwyklaczek. 
kurtka - sklep w mieście / spodnie - Cropp / koturny - CCC / torba - chiński  

Przypominam o konkursie w którym do wygrania jest post promujący - KLIK . :)

40 komentarzy:

  1. w końcu wolne, bo chyba bym już nie ogarnęła ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi niezbyt minęła ta wigilia klasowa...

    junaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mi minęła wigilia bardzo przyjemnie :P
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. My mieliśmy wigilię szkolną xd.
    Nie poszłam na nią, bo jakoś wolałam zostać w domu i posprzątać.
    Widzę, że również interesujesz się rysowaniem ;3

    eyes-looking-at-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. My nie mieliśmy Wigilii Klasowej ;c

    OdpowiedzUsuń
  6. Może być... przedstawienie było do dupy, a jedzenie to już w ogóle!
    http://welcome-to-the-black-parade1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie :3 u mnie wigilia tez była fajna a nawet mega ,<3

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja :)
    Mogłabym prosić o poklikanie w banery? :)
    http://sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi wigilia klasowa także minęła dobrze ;) Mieliśmy pierogi i barszcz ;*
    Śliczne zdjęcia + Obserwuję ;)
    http://zazu-zazuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcie, zgadza się, fajnie że już jest przerwa świąteczna. chyba każdy potrzebuje chwili odpoczynku :)
    Nowy post :)
    pozostacsoba.blogspot.com
    (prosiłabym o kliknięcie w banery :) odwdzięczam się)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcie, zgadza się, fajnie że już jest przerwa świąteczna. chyba każdy potrzebuje chwili odpoczynku :)
    Nowy post :)
    pozostacsoba.blogspot.com
    (prosiłabym o kliknięcie w banery :) odwdzięczam się)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też wigilia klasowa minęła miło i zabawnie. Mieliśmy występ, później sami sobie graliśmy i śpiewaliśmy, było okej ;)))
    Zapraszam do mnie : luvkarolajn.blogspot.com ♥ (obserwuję)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne buty!
    Cudowny blog *.*
    Miłych świąt i leniuchowania :)
    http://style-fashionnn.blogspot.com/
    Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietny blog, super go prowadzisz i ogolnie jest ciekawie;) Niestety moja klasa jako JEDYNA w szkole wigilii nie miala z tego względu, ze tak bardzo jest zorganizowana, ze az wcale....
    Pozdrawiam!:)

    zapraszam do mnie:
    my-reflections-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie również była dziś Wigilia klasowa. Ogólnie nie przepadam za tego typu "imprezami", bo nie lubię łamania opłatkiem i składania sobie życzeń - dla mnie jest to sztuczne i wymuszone, bo jak będę chciała komuś czegoś życzyć, to mu list napiszę, albo wiersz najlepiej. Wystarczyłoby, gdyby tylko wychowawczyni powiedziała od siebie dla klasy i już XD Jeszcze nam potem zdjęcia robiono, ale reszta była już w miarę znośna :>
    Bardzo ładny zestaw, ja mam Croppa całkiem niedaleko, ale nie kupuję tam, bo za drogo jak dla mnie :) Śliczne koturny :>
    Pozdrawiam.
    Zapraszam: konie-filmy-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wigilia klasowa? W sumie to było dobrze :) Fajny blog

    zapraszam---http://kedui.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej ;3 Fajny blog :)
    Dziękuje za zaobserwowanie bloga, oczywiście także obserwuję :*
    Zapraszam --> julia-julietta.blogspot.com
    OBSERWACJA = OBSERWACJA ;33

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz taki uroczy blog! :*

    Byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała:
    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny strój :) ;* B.ładna kurteczka ;^

    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny blog, świetny post! ♥ Naprawdę bardzo mi się tu podoba. Dziękuje za każdy komentarz zwystawiony u mnie i odwdzięczam się tym samym ^^ Jeszcze raz, fajnie tu!♥ Zapraszam do mnie ada-aduska.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. taki 'zwyklaczek' jest najlepszy, kiedy nie ma się pomysłu na stylizację, po prostu niezawodny ;).
    bardzo spodobał mi się Twój blog, na pewno będę zaglądała częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie klasowa wigilia jak zwykle a wesoło... Ogólnie fajną mam tą moją klasę.

    Fajny strój, kurtka i się bardzo podoba :-)
    Przypomniałaś mi też, że muszę w końcu ruszyć się do CCC po jakieś buty na zimę.
    Dodaję do listy czytelniczej będę wpadać częściej.
    Pozdrawiam,
    SooMin
    datingagency-crystal. blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja niestety u siebie nie miałam wigilii klasowej, ale i tak miło spędziliśmy czas! :) To było dla mnie najważniejsze! :))
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    Co powiesz na wzajemną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo się ciesze, że już wolne, bo właśnie będzie można się wyspać haha :D
    ładne spodnie :)

    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. fajniutki blog,świetne zdjęcia!
    pozdrawiam w wolnej chwili zapraszam do mnie i do mojego grona obserwujących jeśli blog się spodoba :)!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszędzie te wigilie ;p Wesołych świąt ;) obserwujemy?
    marcela-marccela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia! Cudowny post!
    Może obserwacja za obserwację? Napisz u mnie! <3
    http://aki-akkie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. My mieliśmy wigilię szkolną - tzn, cała klasa na sali gimnastycznej. :D

    ZAPRASZAM NA 2 KONKURSY I AKCJĘ Z LISTAMI! :)
    lilianka-blog.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  30. świetne zdjęcia :)
    dodajemy do obserwowanych? proszę abyś odpisała u mnie na blogu.. :>
    http://paaulina-paaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ładnie wyglądasz :

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie wygląda :D
    Ehh, ujdzie....
    Pozdrawiam cieplutko w zimowy czas, życzę Wesołych świąt i zapraszam do siebie w przerwie między lepieniem pierogów, a ubieraniem choinki:
    rybkaolka.blogspot.com
    i
    wszystko-co-nasze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. przepraszam, jaki gadżet masz na myśli? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. zdecydowanie słabe połączenie koturnów z jasnymi spodniami, takich rzeczy nie robimy, bo to grzechy.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zwyklaczki są lepsze od kilogramu tapety, neonowej mini i koronkowej bluzki ;d

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcie *-----*

    Za każdą obserwację się odwdzięczam
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. fajny outfit! Strasznie podobają mi się te koturny,ale jestem chyba jeszcze za młoda,żeby je nosić :)

    http://danceismylifeeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń