30 stycznia 2014

15 faktów.

Hei ! :)
Miałam dzisiaj dodać zdjęcia z wczorajszej sesji z Patrycją, jednak zdjęć nie udało się zrobić, bo Patrycja wcześniej pojechała po za tym było troszkę zimno. Może następnym razem się uda. A dzisiaj przychodzę do Was z 15 faktami o mnie ! Nie przedłużając, zapraszam do czytania.

♥ Jestem jedynaczką.
♥ Od jakiegoś czasu polubiłam strasznie kolor biały i jasny róż.
♥ Uwielbiam nosić sweterki, koszule i bluzki bokserki.
♥ Ściełam włosy w kwietniu 2013 i nadal tego żałuję.
♥ Jak robię zdjęcia na bloga to muszę zrobić z 20 aby wybrać moim zdaniem najlepsze 3/4. 
♥  Jestem wstydliwa. 
♥ Boję się pająków, żab i pilniczków. 
♥ Uwielbiam oglądać Pretty Little Liars.
♥ Nie lubię filmów takich jak : Hobbit, Avatar i Titanic.
♥ Nie lubię gdy ktoś z moich znajomych " komentuje " (np. w szkole) jakiegoś mojego posta, ogólnie bloga.
♥ Przez internet poznałam pare fajnych osób a z 3 dziewczynami złapałam świetny kontakt.
♥ Polubiłam pić herbatę bez cukru. 
♥ Staram się ograniczać słodycze i ćwiczyć , jak na razie dobrze mi idzie.
♥ Uwielbiam zimę ale tylko wtedy gdy siedzę cały dzień w domu.
♥ Prowadzę tego bloga prawie od 2 lat i nigdy nie myślałam, że wytrwam tyle w blogowaniu.
kurtka - SHEINSIDE.  
 Klikamy w banner i link ! :)

A może Ty mi napiszesz  2/3 fakty o sobie w komentarzu ? :)

 Zapraszam :

33 komentarze:

  1. lol ... :D
    hobbita nie lubisz aha papa

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawe fakty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekaw fakty ;) Napisałaś ktoś ze znajomych "komentujĘ" "ę" stawia się tylko kiedy wykonawcą czynności jest 1 os. l. poj. :D

    BLOG - klik :D
    TUMBLR - klik :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne fakty też boję się pająków :)
    Obserwuję i kliknęłam w baner :)

    Zapraszam do mnie :
    http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. też nie lubię jak ktoś w szkole moje posty komentuje :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejka ale ciesze sie ze dalas link do mojego bloga, dzieki :*
    Ciekawe fakty, nie mialam pojecia ze jestes jedynaczka :)

    paaulina-paaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny blog :)

    Zapraszam: http://malliniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy1/30/2014

    Dawaj fakty o mnie Olka, na asku! :c /Żurkeu

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uwielbiam oglądać PLL, świetny serial!

    marpleous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też lubię kolor biały i jasny róż. :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sylwia- taak jestem blogerką, mam 13 lat i kocham grac na gitarze i spiewać.
    Super post.
    A ty tak idealnie śliczna ! *.*

    OBSERWUJĘ!!

    http://sylwiaa3.blogspot.com/ - no i zapraszam do mnie. Zaczęłam ponad miesiąc temu i miło by było gdyby ktoś zaobserwował <33

    OdpowiedzUsuń
  12. To tak :D
    Mam starszego o sześć lat Brata. Też żałuję, że ścięłam włosy.
    Miłego wieczoru.!
    maly-ale-wielki-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ja bym chciała być jedynaczką, haha <3 Zazdroszczę tego, że pijesz herbatę bez cukru, to dopiero wyczyn xD!

    Nowa notka! >> paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Herbatę bez cukru lubię i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię takie jasne kolory :) Fajne zdjęcia.

    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. boisz się pilniczków! :D

    amolsandamols.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobra notka, zachęca do czytania więcej i więcej ;) mogłabyś kliknąć w baner sheinside? :) Pozdrawiam ! <3 www.sszuminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawe fakty :)

    http://spowiedz-na-blogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne zdjęcia, też jestem jedynaczką zapraszam do mnie, myślę że ci się spodoba ;p + obserwuję już od dłuszego czasu liczę że też mnie zaobserwujesz ;p http://foreveeryououng.blogspot.com/2014/01/i-love-my-friends.html

    OdpowiedzUsuń
  20. super fakty , ja również jestem jedynaczką i lubię Pretty little liars <3 Jak myślisz kto jest A haha ? xd

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnego masz bloga,obserwuję i zapraszam Cię też na mojego http://czekoladowepoddasze.blogspot.com/,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna kurtka :)
    Pozdrawiam :*
    thealexlook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne są takie notki z faktami! :) fajna kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też bardzo lubię zimę, bo mogę siedzieć ile zechcę w domu, bo jest zimno.
    Pozdrawiam, www.DuskaB.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka śliczna kurtka *__*
    Też od niedawna polubiłam jasny róż :) Także jestem wstydliwa i boję się pająków itp. :D
    Dziękuje za wspomnienie o moim blog ;*
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też załowałam ze ściełam włosy.OO jak ja boje się pająków.Tez uwielbiam zimę wtedy gdy siedzę w domu albo idę robić zdjecia.

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluję! chciałabym tyle wytrwać w bloggowaniu co ty :)

    obserwujemy? zacznij, odwdzięczę się :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny post! :)
    Hmm, fakty o mnie:
    Dopiero zaczynam przygodę z bloggowaniem.
    Lubię rysować.
    Też jestem jedynaczką. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mega kurtka *.*
    zapraszam do mnie ;

    ula-ulaa.blogspot.com

    będzie mi bardzo miło kiedy klikniesz OBSERWUJ <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Niektóre twoje fakty zgadzają się ze mną.
    Zapraszam do mnie :http://wera--wera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Też lubię PLL. Śliczna kurteczka. :)

    OdpowiedzUsuń