5 stycznia 2014

Sukienki ?

Hej ;)
No i mamy dzisiaj następny dzień 2014 roku. Od wtorku znowu szkoła, ale na szczęście tylko przez 2 tygodnie i województwo Lubelskie ma ferie zimowe. Kiedy Wy zaczynacie ferie ?
Niedługo mam w planach wybrać się na jakieś na jakieś zakupy, muszę poszukać a raczej kupić sukienkę na bal gimnazjalny który mam 14 lutego czyli za miesiąc i parę dni oraz poszukać spódniczek  :). Wiecie może gdzie znajdę jakieś fajne sukienki ? 
Ja się z Wami żegnam i idę jeść obiad. :)
Miłej niedzieli ! ; *

Jeżeli macie jakieś pytania to zapraszam na ASKA. :).

33 komentarze:

  1. Moje województwo ma ferie jako ostatnie :(
    Kurczę, wiem gdzie są na prawdę fajne sukienki, ale nie pamiętam nazwy sklepu, jak sobie przypomnę to napiszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah, ja mam ferie w.. marcu ;-;

    palynaaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam ferie za dwa tyg <3
    dużo sukienek/spódniczek jest w oasap ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Olu :)
    Dziękuję za komcia i odwiedziny. Nie wiem gdzie mogłabyś kupić sukienkę ,ale na pewno jakąs ładną znajdziesz :) 3mam kciuki :) Pozdrawiam Cię serdecznie Ania :)
    http://fotografia-aniulki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam dopiero za 4 tygodnie, czyli jak ty skończysz! ;-)
    sukienek szukaj w sieciówkach typu h&m, new yorker, widziałam ostatnio dużo fajnych i do tego bardzo tanich!;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety nie wiem gdzie mogłabyś kupić sukienkę :/ Ja zaczyna po tobie ferie xd

    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Smacznego w każdym razie. Ja lubię nosić sukienki :)). Możesz znaleźć fajne w Taily Wejl.

    http://pastelowe-niebox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jeśli chcesz kupi fajną spódniczkę czy też sukienkę to polecam bershka pull&bear h&m i reserved :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna !
    My nie mamy balu, tylko komers i to dopiero w czerwcu :(
    Powodzenia w poszukiwaniach, szczerze mówiąc nie mam pojęcia gdzie znajdziesz coś ciekawego.

    http://eryka-happinness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że masz tak szybko ferie. Ślicznie wyglądasz!

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zaczynam ferie 3 lutego ;) Niestety nie wiem gdzie znajdziesz jakieś fajne sukienki. Obserwuję ;3

    http://daaria-daaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. teraz dużo ciekawych rzeczy może być w stradivariusie albo bershce a do tego są naprawde duże przeceny

    OdpowiedzUsuń
  14. o jejku, jestes taaaka ladna :3
    bardzo mi sie podoba twoj blog, obserwuje i zostaje na dluzej !:)
    pozdrawiam :>
    www.blogkinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienki hmm nie mam pojęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne sukienki są w Stradivariusie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. My mamy dopiero Ferie w połowie Lutego... :/
    Więc jeszcze przeszło miesiąc chodzenia do szkoły.
    Może wspólna obserwacja ?
    Jeśli się zgadzasz, to daj znać ! :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  18. zaczynam ferie wtedy co Ty :)) Fajnie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Koniecznie wstaw zdjęcia w sukience ;33.!
    Ja ferie zaczynam tak jak ty ;p woj. Lubelskie.! <33

    http://burdziaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy post! Śliczne zdjęcia! Świetny desing!
    Może obserwacja za obserwację? Napisz u mnie! <3
    http://fotografingbejbe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog, design i posty! ; 3

    Zapraszam do siebie : )
    www.caramellovee.blogspot.com <--- Obserwacja = Obserwacja. Zacznij jak coś ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam ferie dopiero 17 lutego ;(
    A co do sukienki to popatrz w orsay tam czasem sa fajne fasony :) http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienki takie delikatne czarne, widziałam w zarze i w pull&bear, może tam jakąś upolujesz :)
    Obserwuję | http://kaliaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ferie zaczynają się u mnie od początku lutego i jestem z tego bardzo zadowolona. Nie chciałabym tak szybko ich mieć, bo później jest długi okres czasu bez wolnego, a tak jest znośnie.
    Pozdrawiam, www.DuskaB.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ferie również mam od 20 stycznia c:
    A co do sukienek, możesz znaleźć coś w Reserved, Mohito, H&M, Bershce, w Zarze na wyprzedażach teraźniejszych też :>

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja ferie zaczynam od 3 lutego:-)
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Hmm...W sheinside są ładne a w takich normalnych sklepach to nie mam pojęcia :/ Może H&M/New Yorker?
    Śliczne buty *_*
    worldnastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja zawsze szukam sukienek w outletach, bo mozna tam upolować nowe, często nienaruszone rzeczy za nawet 30 % ceny. :)
    A poza tym, to bardzo podobają mi się sukienki z Reserved. Mają tam naprawdę dużo rzeczy wartych uwagi, chociaż nie wiem, jak jest z najnowszą kolekcją :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Za sukienkami możesz popatrzeć w Ney Yorker, H&M, ale też są piękne na allegro i w bardzo przystępnych cechach :) Mam nadziej, że wrzucisz chociaż nad czym się zastanawiasz może coś doradzę:) a jaki kolor chcesz??

    Pozdrawiam i do siebie zapraszam :) http://kiniaxall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/brads-brads.html

    OdpowiedzUsuń
  31. też mam ferie w tym samym terminie, woj. łódzkie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Też mam ferie za 2 tygodnie, ale ja jestem z województwa Łódzkiego.
    http://wera--wera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń