20 lutego 2014

Bądź swoją siłą

Hej ♥
Ostatnio naszła mnie ochota na przeczytanie jakiejś książki. Na początku miałam w planach kupić pierwszą cześć Pretty Little Liar ale, że nie było to jednak padło na książkę Demi Lovato ' bądź swoją siłą przez 365 dni roku '.  Nie jestem jej fanką, jednak byłam trochę ciekawa o czym to. Muszę przyznać, że książka spodobała mi się i tak się wkręciłam w to czytanie, że w jeden dzień przeczytałam jej połowę. 
Posiada ktoś, co sądzicie ? Jakie książki polecacie do czytania ? :)
Miłego dnia ! ♥

22 komentarze:

  1. Teraz jest bardzo głośno o tej książce. Chętnie bym ją kupiła, ale nie mam czasu na czytanie ;/ Życzę ci wytrwałości w czytaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam tej książki, ale słyszałam o niej wiele świetnych opinii. Chciałabym ją mieć ♥

    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie czytałam, ale może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie mogę wypowiedzieć się na dany temat, gdyż nigdy nie miałem do czynienia z tą książką. Jednak bardzo podoba mi się twój blog i inne posty, będę tutaj częściej;)
    zapraszam na nowość: http://chmielublog.blogspot.com/2014/02/jak-ten-czas-szybko-leci.html

    OdpowiedzUsuń
  5. nie czytałam tej książki,ale sporo o niej słyszałam (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tę książkę i jestem Lovatic ♥ Ta książka jest świetna! Pomaga, naprawdę!
    http://paulaa-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te książkę. Kocham ja czytać.
    Wow 1000 obserwujących ; )

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejka, coraz więcej ludzi ma tą książkę też ją muszę przeczytać <3

    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/02/dziekuje.html

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja wręcz przeciwnie- czytam codziennie przeznaczony na ten dzień rozdział ;) Fajna książka, nabrałam do Demi dużego szacunku, a zawsze wydawała mi się głupią gwiazdunią ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej super post, zapraszam do mnie www.angell-time.blogspot.com :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o tej ksiązce bardzo duzo i już od miesiąca zamierzam ja kupić, jednak ten moment nadejdzie dopiero kiedy wybiore się Empika, który znajduje sie ode mnie dosyc daleko ;) miłego czytania !

    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę kupić :) dużo osób ją zachwala ;)

    galaxyberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie zamierzam kupić sobie tą książkę, ale raczej pod koniec roku, bo teraz chyba za późno. :)
    + Twój blog został przeze mnie nominowany do LBA. :) Więcej na moim blogu: http://dodatki-nastolatki.blogspot.com/2014/02/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym poleciła Cień Wiatru od Zafon, Atlas Chmur- był film, ale książka lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  15. Książki? To zależy jakie czytasz, bo ja czytam fantastykę i ostatnio wróciłam też do klasyków typu ,, Quo Vadis'' itp. A Pretty Little Liars mi się ani trochę nie podobało, ale to zależy od gustu. Moja koleżanka kocha tą serię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o tej książce od Lucy. Podobno jest świetna!

    Pozdrawiam,
    AJKstyle

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie posiadam tej książki ,ale dużo o niej słyszałam.Może kiedyś zrobisz posta i opowiesz nam na czym ona polega ,czy Ci się podobała?Ja osobiście nie lubię czytać książek, może to dlatego że mam z nimi złe skojarzenia, mam tu na myśli te stare lektury ,których jest mnóstwo przez cały rok, i z których musimy się uczyć.
    worldnastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytałam tą ksiązkę, jest cudowna <3
    Obserwuje

    http://zazu-zazuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo chcę przeczytać tę książkę, muszę koniecznie ją kupić :). Obserwuję :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Możesz bardziej rozwinąć o czym jest itd ? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ona jest świetna..Raczej jeszcze jej nie mam ale tak przeczuwam że taka jest :)
    Zapraszam do mnie: http://mycurledworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. nie czytałam, niestety ostatnio nie mam czasu na czytanie książek. ;c

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń