16 lutego 2015

         Hej! 

Nie, to nie koniec, Ola z Wami zostaje. To tylko dzisiejszy post będzie napisany prze ze mnie, czyli Holly, bo wygrałam post promujący. Nie lubię się tłumaczyć, więc od razu opowiem Wam coś o sobie i o moim blogu.




Jestem Marta, ale w internecie raczej znajdziecie mnie jako Holly. Chodzę do pierwszej klasy gimnazjum. W kwietniu skończę 14 lat. Taka mała ciekawostka: Urodziłam się w Śmigusa-Dyngusa. Mieszkam w sporej miejscowości w woj. lubelskim. Moją największą pasją jest blogowanie oraz fotografia. Interesuję się modą, sportem i ogólnie architekturą. W szczególności lubię projektowanie i dekorowanie wnętrz. Bloga mam dopiero od kilku miesięcy. Wcześniej miałam jeszcze jednego, ale niestety nie wyszło. Z aktualnego bloga jestem bardzo zadowolona. Nie osiągnęłam jeszcze na nim jakoś strasznie dużo, ale mam ponad 200, w większości prawdziwych, czytelników. Design prawie jak wymarzony i wykonany własnoręcznie, co mnie ogromnie cieszy.


Co możecie u mnie znaleźć?

POSTY TEMATYCZNE
 Ostatni był o tym, jak ograniczyć jedzenie słodyczy.


O MNIE
 Posty, w który możecie bliżej mnie poznać.


FOTOGRAFIA
 Zawsze powtarzam, że nie mam najlepszego sprzętu, ale ja właśnie staram się zrobić coś z niczego i pokazać, że nie trzeba mieć lustrzanki, aby robić piękne zdjęcia.


KONKURSY
 Był dopiero jeden, ale niedługo szykuje się kolejny, więc czekajcie!


DESIGNY
 Zrobiłam designy już wielu blogerkom, więc jeśli potrzebujesz pomocy - zajrzyj do mnie.



i wiele innych..

Mam nadzieję, że moja wizyta Wam się podobała i zapraszam do siebie. Bardzo się cieszę, że mogłam do Was napisać. ♥







14 komentarzy:

  1. Wpadne. Kocham fotografie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo ja tez mieszkam w lubelskim! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Już lecę na Twojego bloga! :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia, również uważam, że nie potrzeba lustrzanki by zrobić dobre zdjęcie. ;)


    talliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem Twoją czytelniczką ;D
    http://jestemfolta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo widzę blogerkę ktorą obserwuję od dawna :)
    Mogę potwierdzić że robi świetne posty :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post, widać, że wkładasz duzo pracy w swojego bloga :)
    zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj, na pewno się odwdzięczę :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią wpadnę na Twojego bloga! Świetny post ;)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście bloga znam i bardzo lubię :)
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Już zaglądam ;)

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajnie napisałaś ;) bardzo ładne robisz designy a tak wielu blogerów szuka pomocy w tym kierunku ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kojarze twojego bloga.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń