6 lutego 2015

Mały konkurs

Znów razem z dziewczynami Wiką i Natalką  organizujemy tak jak miesiąc temu konkurs na post promujący. Tym razem  będą 3 osoby wygrane. Ola wybiera miejsce I, ja II a Wiki III :) Więc jeszcze  więcej  osób możemy uszczęśliwić.

Zasady:
Obserwowanie mojego bloga, Natalii i Wiki 
Nowością jest  napisanie w komentarzu   odpowiedzi na pytanie: Jaki strój ci się podoba z trzech  wybranych przez nas i dlaczego? Najlepsze według nas odpowiedzi będą nagradzane miejscami i postem promocyjnym  na  blogu moim ,Oli bądź Wiki :)
I ostatnią zasadą  jest like  fanpag'a mojego Natalii  i Wiki :) 

W komentarzu napisz:
Pod jaką nazwą obserwujesz i lubisz fp  oraz e-mail :) No i oczywiście uzasadnienie  na pytanie  jaki strój ci się podoba  i dlaczego? 

A oto 3 outfity:

1:
2: 
3:  
     Czas na zgłaszanie   jest od  06.02.2015 do 13.02.2015 :) Jeśli będzie trzeba to przedłużymy o dzień, dwa  zależy ile chętnych  :)

Powodzenia!

15 komentarzy:

  1. Polubiłam jako Weronika Student a obserwuje jako Wera777 ja wybieram outfit 1 ponieważ kocham krótkie spodenki i takie ładne wzorzyste bluski. Kojarzą mi się z latem a bardzo już mi się za nim tęskni. http://fashiongirlslove1.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. ♥ Obserwuje blogi pod nazwą Natalia Natka
    ♥ Lubie fp pod nazwą Natalia Żymełka
    ♥ Według mnie najlepszą stylizacją jest ta druga, ponieważ pokazuje, że nie tylko lekkie, kwieciste sukienki nosi się w lato i można je nosić też w inne pory roku w połączeniu z ciepłym kardiganem. Zaś buty całej stylizacji dodają charakteru.
    ♥ fashion-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję blogi jako Weronika K.
    Polubiłam fanpage jako Weronika K.
    Najbardziej podoba Mi się pierwszy outfit, ponieważ jest bardzo na luzie co bardzo lubię i jest to typowa stylizacja na lato, czyli moją ulubioną porą roku. W dodadku są w moich ulubionych koloroch :)
    Mój e-mail: werka3457@wp.pl
    Blog: http://weronika-werciia.blogspot.com/

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie stylizacje mi sie bardzo podobają, ale najbardziej podoba mi sie outfit 1, ponieważ jest on sportowy ale też dziewczęcy i taki jakby elegancki? Jest to w 100% mój styl. Kojarzy mi sie on także bardzo z Wakacjami do których już odliczam i nie mogę się doczekać!

    Ada Dąbek - obserwuje i lubie fp
    e-mail - dusiaaa01@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia! =)

    http://luxwell.blogspot.com/2015/01/long-absence.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się zestaw nr. 2. Kocham sukienki i duże cardigany więc to połączenie jest idealne dla mnie, do tego te śliczne buty ^^
    Blogi obserwuję pod nazwą :Asiablog
    Fanpage lubię jako: Joanna Dębowska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę wszystkim powodzenia ! ;)

    bajeerancko.blogspot.com - Jeżeli Ci się spodoba nie zapomnij zaobserwować ;D
    Zapraszam też na mój nowy fp https://www.facebook.com/pages/Bajerancko/370952346410199?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny pomysł na konkurs ;) trzymam kciuki za biorących udział ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Kamilciaa
    Lubię jako: Kamila Pióro

    Moim zdaniem wszystkie wymienione powyżej outfity są bardzo ładne, każdy jest w moim guście, ale gdybym miała wybierać, zdecydowałam bym się na stylizację nr. 2. Jest ona delikatna i wyjątkowo dziewczęca. Jestem dziewczyną pogodną i uśmiechniętą, a ta sukienka idealnie to łączy. Kwiaty kojarzą się z wiosna i latem, a to akurat moje dwie ulubione pory roku. Uwielbiam kardigany, należą do moich ulubionych. Bardzo ładnie wygląda połączenie: kardigan + sukienka, idealnie do siebie pasują. A buty są już idealne. Jak większość dziewczyn lubię chodzić na obcasie i uważam, że świetnie współgrają ze stylizacją. Outfit jest bardzo ładny i wygląda świetnie! Niedługo urodziny mojego chłopaka, on uwielbia, gdy noszę sukienki i sądzę, ze jemu też by się to spodobało :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Holly (Marta Hoolliss) Lubię jako: Marta O Te warunki spełniłam już przy poprzednim konkursie. ;)

    Ciężko było zadecydować, ale z racji tego, że stawiam przede wszystkim na ciepło i wygodę, to wybieram outfit nr 3. Można tak wyjść prawie wszędzie. Może niekoniecznie na jakąś imprezę, ale przecież codziennie na imprezy do znajomych nie chodzimy. Dzisiaj możemy wyjść tak nawet na miasto i nikt nie będzie na nas się dziwnie patrzył. Tym bardziej, że outfit jest bardzo modny. Biały, czarny i szary, to najmodniejsze kolory. Tak samo są modne New Balance. Outfit idealny dla mnie i gdybym miała te ciuchy, to nigdy bym ich nie zdjęła, tym bardziej, że często biegam i ćwiczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie mi się podobają ale najbardziej 3, ponieważ to taki luźny stonowany strój który można mieć w szkole, aby pobiegać lub normalnie leniuchować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję blogi jako: Michalina S.
    Lubię fan page jako: Michalina Staniec
    E-mail: elfideo777@gmail.com
    Najbardziej podoba mi się ostatni outfit, ponieważ lubię chodzić na luzie, w bluzie oraz dresach, a buty sportowe to najwygodniejsze obuwie. Ogólnie ten zestaw jest idealny dla mnie, ponieważ stawiam na wygodę. :)
    http://michalinastaniec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post,visit my blog,follow me i'm following you :D
    http://sofija1837.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń