11 lutego 2015

Ostatnie dni ferii

Zostało tylko 5 dni wolności przed wróceniem do nudnej, szarej rzeczywistości jaką jest szkoła. Przyznam szczerze, że trochę rozleniwiłam się przez te ferie, jak pewnie większość z Was, prawda? Mam tylko nadzieję, że w miarę szybko przestawię się na tryb szkolny i dam radę! 
Ostatnio zauważyłam, że dosyć dawno na blogu pojawiła się jaka kolwiek stylizacja, powodem tym był brak czasu i fotografa. Jednak mam nadzieję, że niedługo wróci wszystko do normy i outfity na blogu będą pojawiły się częściej! Bluza jak i New Balance stały się moimi ulubieńcami tego miesiąca i założę się, że jeszcze nie raz zobaczycie te dwie rzeczy na blogu. Tym razem postawiłam na luźny, szkolny strój, w którym czuję się najlepiej jak mam np. więcej lekcji. A Wy co sądzicie o takim zestawie?:)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
SHEINSIDE!
Kochani, mam dla Was mały konkursik gdzie 2 osoby będą mogli wygrać tygodniową reklamę swojego bloga na pasku bocznym u mnie! Wystarczy napisać cenę jednej z czterech pierwszych rzeczy z niżej podanego linku!
Powodzenia!:*
KLIK KLIK KLIK KLIK!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tak w ogóle wybrałam zwycięzcę w konkursie na post promujący na moim blogu! Najbardziej spodobała mi się odpowiedź Holly i to własnie ona wygrała! Gratulujemy!:)

25 komentarzy:

  1. Mi też kończą się ferie :)
    <a href="http://jestemfolta.blogspot.com>♡ jestemfolta.blogspot.com ♡ - klik</a>

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne NB <3 i ogólnie fotki również :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też ferie się powoli kończą :(
    sukienka - US$14.33

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny look, ja też teraz kończę ferie i nie wiem jak znowu przyzwyczaję się do szkolnej rutyny ;/
    10l for 10l ?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też właśnie kończę ferie ;/ Nie wiem jak znowu przyzwyczaję się do tej rutyny ;c
    świetny look- prosty i ładny :D
    variouseverything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna stylizacja. Ja również za niedługo wracam do szkoły...


    talliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post :) ładnie Ci w takiej stylizacji :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę tych ferii

    _____________________
    Elegant&minimal style
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zestaw. Kocham ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne buty :) Ciekawy post
    http://selectedcaptures.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluza jest świetna! Śliczby kolor. Też wybieram takie luźne rozwiązania jak mam dużo lekcji ;)

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. genialna bluza;) i ten kolor
    pozdrawiam serdecznie :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ci zazdroszczę! Ja ferie już mam daaawno za sobą :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyglądasz :> Też mi się niestety kończą ferie:(

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw, idealny do szkoły :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Outfit ten jest luźny i wygodny-do szkoły na 7 lekcji idealny!
    Ceny: $14.33 $16.00 $16.00 $27.29

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi ferie bardzo szybko zleciały. Śliczne zdjęcia zapraszam do mnie http://victoriablogggg.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje ferie również dobiegają końca - niestety wolny od szkoły czas tak szybko mija :C
    Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Już tylko 2 dni :< Gratuluję Holly <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. nice dear !
    would you like to follow each other on our blog ...?
    let me know ---> http://mcaruso930.blogspot.it/
    I wait for you, kiss!

    OdpowiedzUsuń
  21. Powrót do szkoły cale nie musi oznaczać powrotu do szarej rzeczywistości, wystarczy tylko dobrze zaplanować czas :D
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń