21 marca 2015

Coś co każda z nas kocha

Biżuteria od zawsze była jedną z moich wielu miłości. Ostatnio miałam okazję do wybrania sobie czegoś z dwóch firm w ramach współpracy. Wybór padł na 3 naszyjniki, kocie uszka i bransoletkę która niestety po jednym dniu rozerwała się, a szkoda, bo była bardzo urocza! Może przejdźmy do krótkiego opisu moich nowych nabytków!

Kocie uszka zauważyłam już jakiś czas temu gdzieś u jednej z blogerek. Pierwsze słowa jakie padły gdy je zobaczyłam na BornPrettyStore?  ' CHCE JE '. Po 3-4 tygodniach dotarły do mojego domu całe i 'zdrowe', po czym założyłam je od razu i latałam w nich ciesząc się jak małe dziecko, haha.
~~~~~~~~~~
Najpiększy naszyjnik jaki kiedykolwiek widziałam! Dwa kolory, które uwielbiam zaraz po czarnym i białym, kojarzą mi się z cieplejszymi dniami. Dniami, które już niedługo zagoszczą w naszych miejscowościach co mnie bardzo cieszy! Piękny, prawda?
~~~~~~~~~~~
Naszyjnik zamówiłam w całkiem innym kolorze. Miałam parę wizji jak połączyć ciuszki z naszyjnikiem w kolorze miętowym, jednak już po moich planach. Jak widać doszedł mi niebieski. Co prawda na początku trochę się zawiodłam, ale po chwili pomyślałam, że nada się do niejednej stylizacji, także daje okejke!
~~~~~~~~~~
Ten naszyjnik zamówiłam z myślą o nadchodzącej wiośnie! Te kwiatki i kolory idealnie opisują według mnie przyszłą porę roku. Co prawda czekałam na przesyłkę od TIDESTORE około 3 tygodni, jednak było warto! Nadaję się do wielu stylizacji co mogę nawet teraz potwierdzić bo już nie raz nakładałam go do szkoły!

Zapraszam do skorzystania z kodu rabatowego do sklepu BornPrettyStore :
BADT10 
born
Chwila chwila! Zapomniałabym! Mam dla Was mini konkurs gdzie do wygrania będzie 2-tygodniowa reklama Waszego bloga na pasku bocznym u mnie! Wygrają dwie osoby które podadzą prawidłową cenę jednej z pierwszych 3 rzeczy klikając w linki i cenę naszyjnika w kształcie kwiatków z tidestore!
Powodzenia!:*

23 komentarze:

  1. Świetne rzeczy , bardzo ładny blog :)
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com
    Miłego weekendu ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku przepiękne rzeczy , a te uszka zauroczyły mnie :)
    Liczę na mały rewanż : http://life-fashion-and-i.blogspot.com/2015/03/czy-warto-byc-dobrym.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo gratuluje wspolpracy! Ta firma ma swietny asortyment, a w dodatku dostawac za darmo? Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te uszy :) naszyjniki również ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. BP ma ogromny wybór biżu, choć osobiście wolę ich płytki do zdobienia paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocie uszy - $3.99
    Naszyjnik - $1.99
    Naszyjnik z trójkątami - $2.99
    Naszyjnik z kwiatkami - $3.99

    Świetna biżuteria! Ja i moja mama uwielbiamy, kupować biżuterię i szczerzę mówiąc, ciężko nas wyciągnąć ze sklepu jeśli już zaczniemy ją oglądać!:*

    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta&Milena - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurde, mój błąd. Podałam wszystkie ceny :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Biżuteria zdecydowanie nie dla mnie, zdjęcia śliczne. Pozdrawiam.
    http://onlybyme7.blogspot.com/2015/03/my-way_20.html

    OdpowiedzUsuń
  9. O jeju te kocie uszka totalnie zawładnęły moim sercem hahaha <3
      http://nicoole-blog.blogspot.com   Zapraszam na post o wagarach. Bawię się w obs=obs i kom= kom (jeśli nie będzie to komentarz w stylu "super post,zapraszam do mnie"...) + jeśli chcesz zaczynasz.

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne naszyjniki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocie uszy kosztowały 15.37zł
    A naszyjnik w kwiaty 15.42zł
    Mam nadzieję, że dobrze xD
    Bardzo fajna natka, Pozdrawiam :3
    http://kariokachan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz przesłodko z tymi uszkami! :)
    Podoba mi się ten pierwszy naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne naszyjniki, naprawdę mi się podobają, chciałabym mieć takie same! :)

    http://emiemaila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super kocie uszka! <3 Bardzo mi się podobają, zwłaszcza temu, że kocham koty! ^^

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak chyba większość kobiet i nie tylko kochają biżuterię, świecidełka, sama należę do nich, uwielbiam różne dodatki małe jak i duże zależy jak się ubiorę tak dobieram dodatki ^^ światny blog, podobają mi się kocie uszka <3 reszta też bardzo ładna, piekne zdjęcia ^^
    http://kuraibanii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocie uszka $3.99 naszyjnik z kwiatkami $3.99 :)

    Będzie mi miło jeśli zostawisz coś po sobie, na moim blogu ♥
    JuliaPoborczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. naszyjnik- 3.99$
    1 rzecz-2.99$
    2 rzecz-1.99$
    3 rzecz-3.99$
    Chyba nie są po kolei :)
    ✿Zapraszam|heykmwtw✿

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli chodzi o biżuterie to lubie tylbo bnazoletki ale ty wybrałaś świetne naszyjniki :D
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeuroczo wyglądasz w tej opasce !! ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam cieplutko :*

    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  21. hej fajny blog :) obserwuje i zapraszam do mnie www.butterflykatee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń