15 maja 2015

Czas zacząć toczyć walkę

Choć zdjęcia mają już z dwa tygodnie to dopiero mam czas na ich dodanie. Maj i czerwiec są miesiącami najcięższymi w całym roku szkolnym. Ostatnie poprawki, sprawdziany, wyciąganie ocen na lepsze, stres i pytanie, które w ostatnim czasie powtarzam sobie w głowie dość często: 'Czy zdam?'.


Jak wiecie albo i nie wiecie jestem na profilu hotelarskim. Aktualnie kończę 1 klasę, od września połowa przedmiotów mi odchodzi. Na całe szczęście odchodzą takie, które zbyt wielką sympatią nie darze, a wręcz przeciwnie, można powiedzieć, że nienawidzę. Za to dochodzi więcej zawodowych. Dlatego też teraz zaczynam działać i będę toczyła walkę o lepsze oceny z niektórych przedmiotów na koniec. Muszę przyznać, że mam sporo do zaliczenia, jednak mam nadzieję, że wszystko zaliczę na pozytywną ocenę i poprawki nie będzie w sierpniu, hah. Trzymajcie kciuki!:* 
A u Was jak tam z ocenami? ☺

+
Przygotowałam dla Was mały kolaż ze sklepu jakim jest LUCLUC. Mają naprawdę świetny asortyment i jeśli tylko bym mogła, wykupiłabym połowę ciuszków!
Mam dla Was również mały konkursik! Trzy osoby,które podadzą minimum 2  prawidłowe ceny ubrań z poniższych 3 zdjęć wygrają 2-tygodniową reklamę na pasku bocznym u mnie!
Powodzenia!:*

TOPS:
 1    2    3 

SHORTS:
 1    2    3

SKIRTS:
1   2    3

13 komentarzy:

  1. Chodzę do gastronomika, ale w szkole jest też profil hotelarski, z którego znam sporo osób ;) Bardzo fajny kierunek, choć ciężki :P Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Liczę na ciebie, na pewno zdasz! Też nienawidzę tych miesięcy, ehh
    unusualwhiterose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna dziewczyna, super zdjęcia! oby tak dalej! :)
    zapraszam do mnie > http://szanellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mi odchodzi praktycznie połowa przedmiotów i z niektórych się mega cieszę, a niektóre są całkiem fajne, więc trochę szkoda :c :D
    świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie na luuzie :D myślę, że spokojnie będzie średnia powyżej 4,5 :P
    powodzenia w zaliczaniu ;)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia!
    http://wikaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia i stylizacja :)

    Zapraszam do siebie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarna stylizacja- idealna w moim stylu. :) Uwielbiam czarne ubrania, do wszystkiego pasują i się w nich tak seksownie zawsze wygląda! :)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjęciowymi. :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/cute-dog.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszamy do nas :
    Wiktorkowawiktorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy zestaw to TOPS
    1.12.99$
    2.20.99$
    3.21.99$

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdjęcia! na pewno zdasz :)
    pierwszy zestaw to tops:
    1.12,99$
    2.20,99$
    3.21,99$
    Zapraszam do mnie :) Mam nadzieję, że zostawisz jakiś ślad po sobie na moim blogu :) http://szyszunia-life.blogspot.com/2015/05/travel-bawaria-dresno-innsbruck.html

    OdpowiedzUsuń