18 czerwca 2015

Nowy przyjaciel

Hej, cześć i czołem!
Pierwsza zabawa z moim nowym maleństwem zaliczona! 
Maleństwem? Oczywiście mowa tu o statywie, z którym chyba się polubiłam, a może i nawet zaprzyjaźniłam! Statyw nie tylko pomaga mi w robieniu zdjęć ale również w czymś innym, o czym dowiecie się możliwe, że w następnym tygodniu.
Coś dla Was przygotowałam, coś co może niektórym się spodobać, ale na razie niech to pozostanie moją słodką tajemniczą niespodzianką!
Co sądzicie o zdjęciach?
Jak tam ostatnie dni w szkole?


Chcesz być ze mną na bieżąco?
Dodaj mnie na Snapchacie!
allexyyx 

14 komentarzy:

  1. http://wikiandmarta.blogspot.com/-mój blog
    Obserwuję,licze na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz ładny kolor włosów:) Naturalny ;)?

    www.encore4u.blogspot.com- blog o modzie, zakupach i torebkach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje!:) Niestety ale nie:( Moj naturalny to ciemny braz.

      Usuń
  3. Zdjęcia bardzo fajne. :) Ja już chcę wakacje!
    Pozdrawiam!

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy6/18/2015

    masz płaski tyłek

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy6/19/2015

    Czika :d

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie prowadzisz bloga, posty są naprawdę przemyślane i cudownie napisane! + przepiękne zdjęcia. Jesteś wzorem do naśladowania wśród blogerek :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CHOIES w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CHOIES. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Statyw to świetna sprawa! Ładnie wyszłaś na zdjęciach :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/cocktail-is-always-good-idea-for-hot-day.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia, na pewno statyw będzie ci służył bardzo długo, bo zapewne jest bardzo przydatny ;) Ja planuję niedługo zakup nowego aparatu. Jestem ciekawa co zdradzisz nam w przyszłym tygodniu ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie ostatnio ciężko wyciągnąć kogoś na zdjęcia i rozmyślam nad kupieniem statywu :)
    Ślicznie wyszłaś.

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj ostatnio statyw również mi bardzo pomógł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy6/24/2015

    Jestes gruba , ja tam bym chowala nogi ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi też statyw bardzo pomaga :) czyżbyś zaczęła nagrywać na youtube? :D
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń