7 lipca 2015

"Chcę próbować nowych rzeczy"

Drugi tydzień wolności właśnie się zaczął, a ja przez ostatni czas zrobiłam w miarę dużo. Powoli zaczynam czuć wakacje. Chcę próbować nowych rzeczy, realizować postanowione sobie cele i korzystać z każdej chwili aby później mieć co wspominać! 

'Chcę próbować nowych rzeczy' - mam na myśli tu np. kanał na YT, który niedawno odnowiłam! Dawno, dawno temu dodałam tam dwa filmiki, które od jakiegoś czasu są zablokowane, jeśli mam być szczere - był to jeden wielki niewypał. Pierwszy filmik na nowo odnowionym kanale od paru dni już jest. Jestem świadoma tego, że niektórym osobom nie spodobało się to co zaczęłam robić, szczególnie paru moim znajomym. Jednak pamiętam, że było tak samo z blogiem. Hejty, głupie docinki, śmianie się - po pewnym czasie to olałam, jestem już przyzwyczajona do takiego typu rzeczy. Chciałabym napisać jeszcze parę słów do osób, które właśnie to robią o czym wcześniej wspomniałam - nie marnujcie swojego jakże cennego czasu na pisanie bezsensownych zdań, które i tak mnie nie ruszą tylko będą mnie śmieszyć tak i jak ludzka głupota. Zajmijcie się sobą, wyjdźcie ze znajomymi na dwór, poróbcie coś bardziej sensownego niż hejtowanie.
A Wy co sądzicie na temat hejtowania i śmiania się? 


Mini konkurs!
Jakie dwie rzeczy najbardziej Wam się podobają? Podając cenę dwóch ubrań z poniższych zdjęć masz szansę na wygranie tygodniowej reklamy bloga w postaci banneru u mnie na pasku bocznym! Wygrywają trzy osoby! Powodzenia!
1.
1CLICK     2CLICK    3CLICK
2.
1CLICK   2CLICK    3CLICK

9 komentarzy:

  1. Chętnie zobaczyłabym Twoje filmiki na yt :)
    Bardzo ładne zdjęcia !
    3 t-shirt - 3,91
    3 spódniczka - 2,61
    Pozdrawiam ciepło !
    Miło by mi było jakbyś do mnie wpadła i również poklikała : cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Bluzka z diamentem (US$ 5.53)
    2. Bluzka 3 z kolażu 1 (US$ 3.91)

    Ja właśnie spróbowałam niedawno nowych rzeczy! pofarbowałam włosy na szalony kolor! :D
    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny post i wspaniały blog <3 Pozdrawiam serdecznie i zapraszam 1. $18.99
    2. $12.99
    3. $23.99

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny blog i wspaniały post! :) Pozdrawiam i zapraszam http://agata-adamek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy7/07/2015

    weź już zamknij morde ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy7/07/2015

    można marnować czas na komplementy, ale na hejtowanie już nie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja twierdze to samo co ty, hejty są nie potrzebne to ludzka głupota!! Bardzo ładne masz spodnie.
    Ja wybrałam 1. 1. I ta bluzka kosztuje US$5.07.http://style-person.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy7/07/2015

    ty jesteś jednym wielkim niewypałem :) + te twoje kolezanki

    OdpowiedzUsuń