22 lipca 2015

Gdyby nie jakiś tam blog ...



Gdyby nie jakiś tam blog ... możliwe, że byłabym teraz szarą cichą myszką jaką byłam parę lat temu. Osoby które znają mnie bardzo długo wiedzą to najlepiej. Można powiedzieć, że dzięki blogu otworzyłam się na ludzi, zyskałam większą pewność siebie i nie przejmuję się opinią innych.


.Gdyby nie jakiś tam blog ... możliwe, że nie odnalazłabym swojej pasji w której jestem zakochana i poświęcam się jej bardzo mocno! Aż w roku szkolnym moja matematyka leży i kwiczy, haha.

Gdyby nie jakiś tam blog ... możliwe, że nie poznałabym cudownych ludzi z którymi zaprzyjaźniłam się, przez co nie wyobrażam sobie teraz abym ich nie znała, nie pisała z nimi 24/7 - najgorsza myśl. Jedna z najlepszych rzeczy w byciu bloggerką / udzielniu się w internecie!. Mam tu bardziej na myśli internetowe znajomości.


Gdyby nie jakiś tam blog ... możliwe, że nie zainteresowałabym się modą.

Gdyby nie jakiś tam blog ... możliwe, że nie robiłabym sobie tysiąc selfie dziennie, nie otworzyłabym się przed aparatem tak bardzo jak teraz.

Gdyby nie jakiś tam blog ... możliwe, że nie zmieniłabym się o 360* z wyglądu. Pewnie nie naszłabym mnie ochota, żeby z brunetki o długich włosach przefarbować się na blond i ściąć włosy do ramion.


Gdyby nie jakiś tam blog ... możliwe, że nie zaczęłabym nagrywać na YouTube.

Gdyby nie jakiś tam blog ... możliwe, że robiłabym coś innego niż blogowaniem, albo dalej nie miałabym zainteresowań.

Gdyby nie jakiś tam blog ... możliwe, że  nie byłabym tą nietypową dziewczyną która ma dość dziwne zainteresowanie. W końcu nie każda dziewczyna prowadzi bloga i nagrywa na YT.

Gdyby nie jakiś tam blog ... możliwe, że nie byłabym w tym miejscu gdzie jestem teraz.

  
A Wy? 
Gdyby nie jakiś tam blog .... jak myślicie co byście robili? Zastanawialiście się kiedyś nad tym? 
+ Nowy filmik na kanale już jest! 



35 komentarzy:

  1. Łał! Świetny blog! Ja też dużo zawdzięczam blogu. Blog stał się moim uzależnieniem :)
    Happydaysikorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kurtałka i top <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post bardzo interesujący też przez bloga się zmieniłam jestem bardziej pewna siebie :) super blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm gdyby nie mój blog nie otworzyłambym się na świat.
    Nie stałabym się odważniejsza w tym co pisze ,a czasem mam duzo kontrowersyjnych mysli. Gdymy nie blog to nie mialabym do czego dążyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi blog również pomógł w walce z nieśmiałością :)
    ******************************************************************************************
    MOGŁABYŚ MI POMÓC I POKLIKAĆ W 7 LINKÓW W MOIM OSTATNI POŚCIE? Byłabym bardzo wdzięczna! W zamian za poklikanie mogę polecić Twojego bloga lub go zaobserwować :)

    POZDRAWIAM!
    Mój blog-DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! Bardzo inspirujący i zgadzam się z Tobą. Mój blog także odwrócił moje życie o 360. Przez niego bardzo zmieniłam się na świat i poznałam świetnych ludzi!<3 Całuję:*
    http://stay-positive1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy7/23/2015

    Jeśli zmieniłaś się o 360* to znaczy ze jesteś w tym samym miejscu co kiedyś. Jeśli już to o 180*. To nie ma być niemiły komentarz po prostu zwrócenie uwagi na błąd, chyba że tak miało być :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe pytanie, nigdy się na tym nie zastanawiałam . . .
    + super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia :3
    http://olineypl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę że blog to świetny sposób na pokazanie siebie takim jakim się jest :) To też umiejętność docenienia pasji innych ludzi i rozwijania swoich własnych :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    http://xupsidedown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Blogi często pomagają otworzyć się na ludzi. Gdy zaczynamy powoli przekonywać się do wypowiadania własnego zdania w internecie zyskujemy tej pewności również w życiu realnym

    http://patrysjahasmikmero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kurteczka i plecaczek. byłaś brunetką? myślałam że to Twój naturalny kolor, bardzo Ci pasuje :)
    świetna sesja.
    Będzie mi bardzo miło jeśli do mnie zajrzysz :)
    zaczytana-oczytana.blogspot.com Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy blog :) w wolnej chwili zapraszam do mnie http://caroliv-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Blog daje bardzo fajne korzyści, lepsze niż kasa czy pieniądze :) Mi też to dużo pomogło, nie sądziłam, że to będzie takie rozwijające zajęcie
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiele zawdzięczamy naszym blogom :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja swoje blogowanie zaczęłam dość niedawno, ale wciągnęło mnie to tak jak i Ciebie;>

    Fajny kolor kurtki, ożywia stylizacje!

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjecia! :*

    http://littleedream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdyby nie jakiś tam blog na pewno nie pisałabym swojego bloga- co za tym idzie nie miała bym nowego zainteresowania
    Zapraszam do mnie, świeży start
    ♥ Przemyślenia Arbuza ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. ta kurteczke masz bardzo ładną!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny filmik na yt i piękne zdjęcia :)

    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Racja, blogi zmieniają wiele w naszym życiu, oczywiście na lepsze!

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. super wyglądasz :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Blog również mnie zmienił. :)

    http://monika-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Blog dał mi wielką pewność siebie :) Akceptuje siebie i pozbyłam się kilku kompleksów :3
    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga :*
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobrze, że założyłaś bloga i odnalazłaś pasję, że tyle spraw zmieniło się u Ciebie na lepsze! :)
    Super zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna kurteczka xx

    patrysjahasmikmero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post. Ja uważam, że blog też odmienił moje życie :).

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    Mój blog -->http://girl-with-dreeams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Napisałabym to samo co Ty. Myślę, że blog w pewnym stopniu zmienia każdego. :)
    Pięknie wyglądasz :)

    Pozdrawiam, http://iamangelikaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń