10 lipca 2015

Poznaj mnie #1

Nie lubię się poddawać, zazwyczaj dążę do wyznaczonego przez siebie celu i wierzę, że dam radę. Dodając pierwszy filmik na kanał liczyłam się z tym, że będzie trochę złych opinii. Spotkałam się nawet z hejtem, żebym nie nagrywała bo robię z siebie pośmiewisko. Uroczo, nieprawdaż? 
Dodając drugi filmik, który zaraz obejrzycie powiedziałam sobie, że nie zrezygnuję z nagrywania na YT tylko dlatego, że ktoś się śmieje, tak łatwo się nie poddam. Tym razem dowiecie się czegoś więcej o mnie, mam nadzieję, że taki filmik Wam się spodoba i może chcielibyście część II? Myślałam też aby nagrać Q&A, jednak do tego potrzebne są pytania. Pytania możecie zadawać pod najnowszym filmikiem, pod tym postem albo na ASKU
Jakość się trochę popsuła, także musicie mi to wybaczyć.

Napiszcie w komentarzu również dwa fakty o sobie!Fajnie by było poznać też trochę swoich czytelników/widzów. ☺

15 komentarzy:

  1. Masz ciekawą osobowość :) Świetny post ! Fakty: Mam na imię Wiktoria, prowadzę bloga z przyjaciółką z którą koleguję się 11 lat

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy7/10/2015

    to prawda, pośmiewisko totalne

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze,że sie niw poddałaś i nagrywasz dalej! Nie warto przejmować sie hejtami ;-)
    Hmm... Fakt o mnie 1. Kocham jeździć konno.
    2. Mam 14lat. ;") http://style-person.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny filmik :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie jakość się popsula ale ogolnie pozytywny filmik :)
    Masz racje nie rezygnuj z czegos co lubisz tylko dlatego że innym się nie podoba :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. #1 szalona
    #2 nieprzewidywalna :)
    super post :)
    zapraszam do mnie :D
    http://beautifulislifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny filmik :)
    1.Niezorganizowana.
    2.Kretywna


    bezgwiezdne-niebo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kurde trochę tych kolorów miałas XD
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dwa fakty o mnie? O ja...
    - Jestem tragicznie uzależniona od kremu do rąk. Wszędzie go ze sobą zabieram i używam zdecydowanie za często.
    - I nie potrafię pisać przy muzyce. Ani przy gadających ludziach. I psa się pozbywam z pokoju, bo mi swoim oddychaniem przeszkadza. To ciekawe, bo czytać mogłabym nawet na koncercie metalowym i nie miałabym problemów z koncentracją.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł na filmik! Sporo można się o tobie dowiedzieć. :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  11. Hejterzy byli, są i będą, także nie warto się nimi przejmować ;)
    Fakty o mnie: Uwielbiam czytać książki, a moja pasją są podróże.

    http://wieczorekm.blogspot.com/2015/07/wishlist-from-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Jak wpadłaś na pomysł blogowania?
    2. Co jest Twoją największą pasją?
    3. Lubisz fotografować?
    4. Co sprawia Ci największą przyjemność?
    5. Lubisz swoją klasę?

    dwa fakty o mnie: uwielbiam fotografię i nożną :D

    zapraszam do mnie na konkurs foto, można wygrać post promujący :)
    byajina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny filmik :). Dobrze, że się nie poddałaś i nagrywasz. Pozdrawiam!

    + Obserwujemy?, jeśli tak, daj znać u mnie: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak, dąż do swego celu. Życie jest zbyt krótkie, aby cały czas stać w miejscu.. Trzeba iść za głosem serca.

    http://reeeeadytorun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny filmik!
    Nie przejmuj się hejtami.
    Osoby, które hejtują po prostu zazdroszczą i nie mają co z sobą zrobić.
    Rób to, co lubisz i nie przejmuj się tym co mówią inni! ♥ :))
    http://oliviejulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń