16 lipca 2015

Zmiany, choroba czyli luźny post!


Dawno nie było takiego luźnego posta gdzie pisałam co się u mnie dzieje, jak tam, jak mijają moje wakacyjne dni, itp. Dzisiaj postaram się Wam trochę opowiedzieć, ponieważ w sumie trochę tego jest. Zapraszam do czytania!

Moje wakacyjne dni od poniedziałku wyglądają mniej więcej tak, że siedzę przykryta pod kołdrą ze stertą chusteczek popijając herbatę i biorąc leki. Czyli jednym słowem mogę powiedzieć, że jestem ... chora. Jak uwielbiam chorować w roku szkolnym, tak na wakacje tego nienawidzę. Ale koniec ględzenia o chorobie!

Nie wiem czy zauważyliście ale pobawiłam się wczoraj trochę i zmieniłam parę rzeczy na blogu. Nagłówek, pasek boczny. Postawiłam na kolor czarny. W końcu moja strona wygląda mniej więcej taką jaką sobie wymarzyłam. Znając mnie zmienię jeszcze trochę tutaj ale to za jakiś czas! Podoba się?
Na kanale dwa dni temu pojawił się również nowy filmik! Mój pierwszy raz, chłopak, alkohol? Chcesz dowiedzieć się więcej o czym piszę? Obejrzyj poniższy filmik!
Łapka w górę, sub i oglądamy!

16 komentarzy:

  1. Też nienawidzę być chora na wakacje :( ale na razie pogody nie ma więc może i dobrze niż siedzieć chora gdy jest ciepło :) Pozdrawiam i powrotu do zdrowia ! <3
    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia, przypominasz mi Demi Lovato! :D Super outfit.

    OdpowiedzUsuń
  3. super tag oglądałam :D
    piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra stylizacja :)

    Marcelline,
    maarcelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowiej szybko bo szkoda wakacji na leżenie pod kołdrą :) Czekamy na kolejne filmiki

    OdpowiedzUsuń
  6. Super design bloga! Zdrowiej szybko :* Śliczne zdjęcia *o*
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. super tag oglądałam :D piękne zdjęcia i stylizacja również

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne zdjecia ciekawy filmik czekam na następny :)
    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaraz zabieram sie za ogladanie filmiku ;) jestes bardzo ładna, cudowne zdjecia ;)
    Zapraszam do mnie http://sugarivett8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny design :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Choroba w wakacje to prawdziwa padaka ''/
    Zdrowiej kochana! :*
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. też podkradałam alkohol w dzieciństwie, haha... :D
    zdrowiej!
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. No to życzę ci szybkiego powrotu do zdrowia, chyba nikt by nie chciał chorować w wakacje!!
    Już obserwuje ;)
    http://mjrm-madeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. super jest ten filmik :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ojej chora? nienawidze chorować w wakacje, mam nadzieje, że do końca przebrnę bez żadnych komplikacji. Życzę powrotu do zdrowia :D Biore się za filmik :)

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń